pondělí 6. května 2013

Suché šampony


Asi to zná většina z nás. Jeden den si vlasy umyjete, druhý to ještě ujde, ale třetí den už je kritický. Dnes už ofinu nenosím, ale v době kdy jsem ji měla a do toho ještě závodně tancovala (vlasy byly neustále zpocené) pro mě byl suchý šampon vítanou záchranou. Určitě se nic nevyrovná pocitu umytých vlasů, ale někdy není čas a nebo se vám prostě nechce.
Osobně jsem vyzkoušela suché šampony od 3 značek: Amica, Got2B, Syoss. Bohužel šampon od Syossu jsem nechala v Brně, takže mám foto jen prvních dvou.


AMICA
Začnu mým nejoblíbenějším, který seženete v každé drogerii. Tento šampon vyrábí značka Alpa. Jedná se o sypký prášek, který mi trochu připomíná dětský pudr. Dokonce po něm i voní :) Prášek si buď nasypete do dlaně nebo přímo na vlasy. Já doporučuji první postup, jelikož můžete lépe kontrolovat množství a místo kam prášek aplikovat. Určitě je po té potřeba tmavší vlasy promnout ručníkem a vykartáčovat. Vlasy jsou po té nadýchanější a celkový efekt hodnotím velmi kladně.
Cena: 25,- Kč


SYOSS
Suchý šampon ve spreji, který voní podobně jako lak na vlasy, což je pro mě mínus oproti šamponu od Alpy. Použití je rychlejší než u předchozího produktu, ale vlasy je také potřeba po aplikaci pročesat, aby nepůsobily slepeným dojmem. 
Cena: 109,- Kč

GOT2B
Tento produkt řadím na poslední místo a to i ve výsledného efektu. Vůně chemická a prášek mi připadá takový mokrý. Po použití vlasy zůstávají slepené a na pohled nevypadají nic moc. za sebe tento přípravek určitě nedoporučuji.
Cena: 145,- Kč

A jaké máte vy zkušenosti se suchými šampony. Vyzkoušeli jste nějakou jinou značku?

8 komentářů:

  1. Já si chválím Amicu. Ofinu bohužel mám takže se mi mastí vlasy mnohem ryhleji. Když jsem ji neměla vlasy jsem si umývala co 3 dny. Teďka to je hrozná už druhý den, ale ofiny se nechci vzdát.Někdy je lepší se držet hesla, že ne všechno drahý je taky kvalitní. Po recenzi zůstávám věrná amice.:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Jo ještě jsem měla tu čest vyzkoušet suchý šampon ve spreji od Oriflame. Voní nádherně, ale vlasy jsem měla stejně mastné. Když jsem pak četla recenze chválí si to jen distributorky oriflame normální smrtelnice ne!!Já nedoporučuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem suchý šampon od Oriflame taky zkoušela ( jsem distributor, ale nakupuji jen pro sebe :)), ale mám z toho ůplně stejný dojem. Hezká vůně, ale to je tak všechno, vlasy mi připadly i trochu slepené. Amica prostě vede :))

      Vymazat
  3. Já mám zkušenosti mnohé, ale jediným mým favoritem stále zůstává Klorane ... ať už ovesný nebo kopřivový. Parfemace není nijak výrazná, efekt vydrží více dní, aplikace super a to nemluvě o objemu který dodá. Hlavně ho mají v každé lékárně. Za mne jako kadeřnici dostáva 1*.
    A na druhém místě je ještě novinka od Lorealu, ale ta je k sehnání pouze v kadeřnických salonech a ne všude ji mají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak o tomhle jsem ještě neslyšela, takže hned jak mi dojde od Amici, tak zkusím tento, když jsi s ním tak spokojená. Děkuju za tip:)

      Vymazat
  4. Já jsem spokojená s Amicou, za cenu do 50Kč je to nepřekonatelné :) zkoušla jsem i Syos a pak ten od Schaumy. No Syos teda nic moc, Schauma lepší, ale žádný z nich neodmastil vlasy tak dokonale jako Amica, takže zůstávám nadále s Amicou :) Možná ještě zkusím ten Klorane, ale odrazuje mě cena kolem 250 Kč :-/

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím s tím, že Amica dokáže za málo peněz hodně muziky:) Ten Klorane mě taky láká.

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem spokojená se Swiss O Par ve spreji. K sehnání v DM a tuším i v Rossmannu. ;-). Leňa

    OdpovědětVymazat