pondělí 27. května 2013

Ladybox - květen

Z první krabičky od Ladyboxu jsem byla spokojená, tak jsem chtěla vyzkoušet i produkty na další měsíc. Já osobně jsem z obsahem spokojená. Jednak pro to, že některé produkty jsou přesně to, na co jsem měla políčeno, ale zatím nějak nebyl prostor vyzkoušet to ( přeci jen na zkoušku je malé balení super) a za druhé krabička za 299,- Kč obsahuje 7 produktů, což mi přijde velmi výhodné :)) 
Krabička má stejný design jako minulé vydání. Ta růžová se mi docela líbí, ale trochu bych pozměnila výplň krabičky. Materiál trochu práší a obaly, které mají bílou barvu, tak vypadají poněkud špinavě. Po otevření krabičky opět narazíte na dopis, který obsahuje popis produktů.



LAMBRE - tekuté oční stíny
plné balené, 3,5 ml, 139,- Kč
Jako první mě zaujaly tekuté oční stíny od značky LAMBRE. Tato značka pochází z Francie a já sama jsem na ni četla pozitivní reakce, které se týkaly očních stínů a dekorativní kosmetiky obecně. Byla jsem proto moc zvědavá, když jsem se dozvěděla, že tato kosmetika bude v krabičce. Pokud by vás zajímali i ostatní produkty, tak klikněte na http://www.lambreshop.cz/ . Stín má hnědo-bronzovou barvu ( odstín 5). Po zaschnutí krému na ruce jsem zkoušela, jestli půjde rozetřít. A ejhle - stín se nehnul ani o píď a i kontura zůstala přesná. Takže za mě asi nejlepší produkt krabičky. krémových stínů moc nevlastním a tenhle určitě využiji.



Lee Stafford Dry Shampoo
cestovní balení, 50 ml, 295,- Kč/150 ml
Abych se přiznala o této značce jsem zatím neslyšela, ale moc se těším, až suchý šampon vyzkouším a budu tak moci rozšířit svoji sbírku :) No cena je oproti Amice celkem vysoká, tak jsem zvědavá, jestli bude i kvalita na stejné úrovni.



Iven Cosmetic Collagen s Elastenem
vzorek, 10 ml, cena: 1150,- Kč/50 ml
Krém slibuje zvýšenou hydrataci pomocí kolagenu, který na sebe váže vodu a zároveň zvyšuje pružnost pleti. Na to abych mohla napsat, jak jsem s krémem spokojená, by bylo potřeba trochu víc času. Co ale mohu posoudit hned ze začátku, je velmi příjemná květinový vůně a jemná konzistence krému.


Le Chaton, hydratační pleťová maska
plné balení, 100 g, cena: 298,- Kč
S maskami mám trochu problém. Já osobně si je totiž nenanáším, ale nechávám to na své kosmetičce. Krém obsahuje máslo z kozího mléka. Zní to podivně, tedy alespoň mě, ale maska slibuje zvýšenou hydrataci, což potřebuje skoro každá pleť. Konzistence krému je hutnější, ale roztírá se snadno.


Marvis, zubní pasta
vzorek, 10 ml, cena: 215,- Kč/75 ml
Tohle jsem zrovna potřebovala. Když člověk cestuje na kratší dobu a do letadla si bere jen příruční zavazadlo, musí mít kosmetické produkty určité produkty. Se zubními pastami mám vždy problém nějakou menší sehnat. Tahle navíc perfektně voní po mátě :)


Duck Island, sprchový gel
cestovní balení, 30 ml
Tento produkt mě oslovil nejmíň. Ve většině hotelů se už dnes nabízí toto malé balení sprchového gelu. Vůně je příjemná, ale to je asi tak vše, co k tomuto produktu můžu napsat.


Napište mi, jestli jste si taky pořídili tuto krabičku krásy a pokud ano, jaký výrobek vás nejvíc zaujal :)

4 komentáře:

  1. Já na krabičku teda čekám, ale jsem otravená z té dodací lhůty. Zkoušela jsem in time, i zásilkovku a vždy i když platím hned na zboží čekám min. týden. teď jsem si objednala na dobírku a ještě krabičku neposlali:-//těším se na produkty a doufám, že budu mít taky suchý šampón než lesk abych mohla porovnat s amicou:-))zatrhla jsem také hnědé oční stíny, ale já používám vesměs jen řasenku na oči tak uvidím zda využiju:-)Pak napíšu až krabička dorazí.

    OdpovědětVymazat
  2. No já tady bohužel nemůžu posoudit, protože jsem si vždy kupovala krabičku ještě před tím, neř ji oficiálně rozeslali všem (mají vždy nějaký termín, ale je pravda, že jsem už na dobu dodání četla nějaké negativní ohlasy. Asi to ještě nemají vychytaný :) Určitě dej pak vědět, jaké výrobky Ti darozily a jak jsi byla spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak krabičku mám doma a skvělééé. DOstala jsem taky suchý šampón ještě jsem nezkoušela, ale na tuto značku jsem slyšela samý pozitiva a chystám se koupit i masku na vlasy. Teda ten sprchový gel nebo pěna do koupele mě smrdí nějak nenadchl dneska jsem si dala horkou vanu a celý to tam vylila. Jsem zvědavá na pleťovou masku jsem fanda přírodní kosmetiky. Používám masku od Lusch, která je výborná, bohužel tím, že jsem to přírodní masky vydrží 4 týdny. ta jedna asi jen dva měsíce.Možná jsi už o nich slyšela kdyby náhodou ne dávám odkaz: http://www.lushcz.cz/shop/product/category/path/224_160/erstv-pleov-masky vím, že jsi psala, že seš fanda spíše dekorativní kosmetiky než pěstící co doporučuju ještě tento šampón: http://www.lushcz.cz/shop/product/product/path/147_149/id/34/vlasy-tekut%C3%A9-%C5%A1ampony-big Jinak já si pleťovou masku davám min. 2x týdně. takže využiju.:-)oční stíny jsme si zkusila barvička hezká objednala jsem si tu tělovou.:-)Pastu vyzkouším na dovolené, ale samozřejmě si přibalím i svoji Lacalut:-)) Když to zhrnu ladybox se jim povedl a z této krabičky toho využiju nejvíc:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Tak super, že jsi spokojená. No jak píšeš, sprcháč docela bída. Já už jsem použila suchý šampon a jsem moc spokojená. Super vůně, mastnoty zbavuje hodně dobře a nezanechává vlasy tak moc bílé jak Amica ( u té musím hodně vykartáčovávat), takže chci určitě vyzkoušet i jené výrobky. Moc děkuju za odkazy a určitě na ně mrknu:)

    OdpovědětVymazat