sobota 11. května 2013

Pěnový make-up od Maybelline

DREAM MATTE MOUSSE FOUNDATION

I když zatím čtenářů není moc, tak se vám věrným omlouvám za prodlevu.
Dnes bych chtěla psát o pěnovém make-up od Maybelline. Mám své stálice od značky Lancome. které používám docela dlouho, ale tenhle jsem dostala jako dárek, a tak jsem ho musela vyzkoušet. Byla jsem překvapena - velmi mile :) Po otevření kelímku vypadá jako hutný krém. Jakmile jsem si ho ale dala na prst a následně na tvář, tak byla konzistence make-upu velmi jemná a kůže byla po nanesení hladká. Jak je vidět na obrázku, tak barva se velmi dobře přizpůsobila tonu pokožky (teda doufám, že je to dobře vidět :)) Musím vám však říct pravdu. Jelikož, mám svůj make-up, kterého mám zatím poměrně hodně a tento jsem nechtěla nechat doma nevyužitý, tak jsem přípravek posunula dál ke své kamarádce. Docela jsem měla strach, jestli s ním bude spokojená, ale sama od sebe mi tvrdí, že je vynikající. Takže kladné hodnocení tohoto produktu není jen jednostranné :)
Cena: 264,-


Odstín: 030 Sand

Máte nějaké zkušensoti s tímto make.upem? A jaký je Váš nejoblíbenější?

5 komentářů:

  1. Bohužel s tímhle zkušenost nemám. Dlouho jsem používala od Estee Lauder. A teď používám od MAC už asi 3 roky. Mám problematickou pleť a docela se bojím experimentovat když zkouším vzorečky makeupu z drogérie mastí se mi rychleji pleť bohužel.

    OdpovědětVymazat
  2. No je pravda, že když člověk zkouší něco nového, tak je to vždy trochu sázka do loterie, ale tenhle se kupodivu osvědčil :) ještě mám na tebe takový dotaz, aby jsi sem mohla přidávat komentáře, musela jsi se nějak registrovat? Děkuji

    OdpovědětVymazat
  3. Nemusela. člověk může psát i jako anonym. Já mám účet na youtube tak se mi to pak propojilo,ale první komentář jsem zatrhla jako anonymní.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěnový make-up od Maybelline používá moje mamka už několik let a je moc spokojená a i mě na omak ta textura příjde fajn, bohužel ale make-up vůbec nepoužívám. Přeji hodně štěstíčka s blogem. Leňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, že je s ním spokojený i někdo další. Jinak moc děkuji za podporu a velmi si toho vážím!

      Vymazat