středa 8. května 2013

Nákup v Rossmanu

VÝHODNÝ NÁKUP
Tak jsem šla včera opět okolo Rossmanu a zase jsem neodolala :) Nicméně z toho mám velkou radost, protože jsem pořídila 4 věci cca za 250,- Kč. Všeobecně teď mají v této drogerii docela dobré akce, takže pokud máte někdo možnost, určitě doporučuji se tam jít podívat. Já jsem se zastavila u stojánku Maybelline a Gabriella Salvete. 


Od první jmenované značky už mám jednu rtěnku Color Whisper a byla jsem s ní tak spokojená, že jsem si nyní pořídila světlejší variantu. Ono se ůplně tak nejedná o klasickou rtěnku, ale spíš o barevny balzám, který je na rtech strašně příjemný. Možná už máte s tímto produktem zkušenosti, ale kdo ne, tak ho třeba rád vyzkouší, protože právě v Rossmanu mají akci, kdy si můžete koupit jakýkoliv lesk nebo rtěnku (2ks) od Maybelline a ten levnější dostanete zdarma! A tím se dostávám k lesku, který jsem si od této značky pořídila. Opět jsem šáhla po světlejší barvičce, ale myslím si, že rty jsou po nanesení pěkně plné a těch třpytek je tam tak akorát. Co se mi líbí moc na tomto lesku je jeho vúně - ovocná.
Cena rtěnka: 139,- kč
Cena lesk: zdarma:), jinak: 129,- kč 

Odstín: 120 Petal Rebel ( Maybelline)


Odstín: 137 Fabolous Pink (Maybelline)

A nakonec jsou tu dva laky od Gabrielle Salvete. Jakou jsem měla v drogerii radost, když jsem si myslela, že jsem ukořistila ty pískové laky (velmi rychle byly vyprodané). No bohužel, vůbec se nejedná o tuto novou řadu. Ach jo, brala jsem je v takové rychlosti, že jsem si je ani pořádně neprohlédla. Oba dva odstíny v sobě mají nádech zlaté. Pigmentace je poměrně dobrá a na obrázku jsou nehty po nanesení dvou vrstev. Zatím laky na nehty od této značky nevlastním, tak jsem moc zvědavá, jak na tom budou s výdrží.
Cena: 56,- Kč

Odstíny: 132 (oranžový), 141 ( fialový)

A tak se vás ptám, máte prosím někdo zkušenost s těmi pískovými? :)

4 komentáře:

  1. Ahoj, zkušenost s pískovými laky mám - velmi dobře kryjí a rychle schnou, ale to odlakování - to je prostě porod... Krásný je růžový a šedý, ale podařilo se mi sehnat nakonec všechny. Dokonce jsem si všimla, že v některých drogérkách ještě doplnili regálek... takže sehnat se dají. Leňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je pravda, že na to odlakování už jsem slyšela pár stížností, ale je otázkou, jestli se nějaké laky se třpytkami odlakovávají dobře :) Každopádně děkuju za info a třeba ještě nějaký ukořistím :)

      Vymazat
    2. Stačí nastříhat odličovací tamponek na 4 dílky, a každý dílek namočit do odlakovače, přiložit na nehet, pak následně ,,zafačovat,, do alobalu, vydržet tak 1-2 minuty a lak je fuč :)) tady je návod ;) :http://www.youtube.com/watch?v=msFugAcbmSc

      Vymazat
  2. Já je třeba ukořistila v zapadlé drogérii Teta, kolem které jsem chodila se slovy "tam to určitě nebude" a hledala všude jinde, až nakonec zašla tam a ejhle - měli všechny barvičky :-D. A v Rossmannu jsem právě tento týden viděla doplněný sortiment. Tak hodně štěstí. Jinak používám různé se třpytkama, ale tyhle šly zatím fakt nejhůř. Mají ale obrovskou výhodu, když se náhodou někde kousíček odprýskne, jde to snadno nenápadně doplnit. L.

    OdpovědětVymazat