čtvrtek 23. května 2013

Laky Colorama

LAKY COLORAMA OD MAYBELLINE

Možná už jste zaznamenali, že značka Maybelline vyšla s novými barvami laků na nehty. Já jsem zatím tuto řadu vůbec nezkoušela, takže jsem byla zvědavá, jak bude barva vypadat na nehtu a jaké bude výdrž. Opět jsem zvolil pro mě typické barvy - takové neutrální, dobře ta růžová asi zas tak neutrální nebude :)

Odstíny (zleva): 56, 83
Lak se mi na nehty velmi dobře nanášel. Na obrázku mám nehty po nanesení dvou vrstev. Myslím si, že kdo nemá rád tak syté barvy, stačila by mu i jedna vrstva. Lak mi vydržel v pořádku 3 dny a poté se začal odlupovat. Mile mě překvapila rychlá schopnost laku zaschnout. Je to takový můj věčný boj, že nevydržím nějakou chvíli nic nedělat a pak mám na laku rýhy nebo nějaké obtisky. Tohle se mi u tohoto laku nestalo a nemusela jsem dávat pod něj ani nad žádný průhledný, což většinou dělám.
Cena: 59,- Kč (koupen v Rossmanu)

Odstín 83

Odstín 56

 Těch barev je velká spousta, takže budu moc ráda za vaše ohlasy, jestli máte s těmito laky nějakou zkušenost.

1 komentář:

  1. Zkušenost mám takovou - že zatím vybírám a doplňuji svou sbírku laků :-D. Protože v Rossmannu je celý červen akce Colorama 1 + 1 levnější zdarma a výrobky jsou navíc v akci. Takže např. 2 laky na 39,90 no nekup to ;-). Výdrž laků průměrná, barvičky krásné. L.

    OdpovědětVymazat