středa 1. května 2013

Giveaway


První den v novém měsíci, k tomu je státní svátek, tak jsem se rozhodla vyhlásit moji první Giveaway a udělat tak někomu radost:)
K dispozici jsou 3 produkty:

1. OROFLUIDO Shine Spray
2. Tělový peeling Yves Rocher
3. 2x stíny Dermacol


Podmínky soutěže jsou následující:
  • Veřejně sledovat můj blog ( přidat se jako  pravidelný čtenář na levé straně blogu)
  • Napsat do komentáře pod tento článek svůj mail společně s tím jaký produkt by jste chtěli vyhrát)
  • Napsat do komentáře svůj oblíbený produkt

Vyhlášení vítězů bude koncem měsíce, kdy budou vybráni 3 výherci. Jsem strašně ráda, pokud někoho můj blog zaujme a určitě jsem otevřená vašim připomínkám nebo nápadům, o čem by jste si chtěli přečíst.

2 komentáře:

  1. Tak tedáááá : chci vyhrát 1. OROFLUIDO Shine Spray a momentálně můj neoblíbenější produkt BB krém od Dr. Brandt:-)) a maska od Lusch na moji problematickou pleť:-//

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohla by jsi mě prosím napsat tvůj mail? Děkuji :)

      Vymazat