středa 29. května 2013

Rtěnka YSL

Tak s tímhle se musím pochlubit :) Dlouho jsem hledala rtěnku, která by dodala rtům nahý vzhled. V Sephoře jsem strávila asi hodinu, když jsem hledala ten správný odstín a stejně jsem odcházela s prázdnou. Pak jsem u jedné kamarádky na FB narazila právě na tento odstín. Rtěnku prodávala za velmi dobrou cenu a i na jejich fotkách vypadala přesně tak, jak jsem si přestavovala. Takže hurááá - už je moje :)


Jako první bych začala u obalu, protože u těchto dražších značek už mi připadají obaly trochu jako designové kousky. Víčko je z krásné zlaté barvy a celé lesklé. Je pravda, že stačí, aby jste rtěnku vzali jednou do ruky a víčko má na sobě hned soustu otisků, ale to jim prominu :) Jak je vidět na obrázku, přímo v rtěnce je vyryto logo YSL ( to se mi moc líbí) a v neposlední řadě co mě upoutalo jako další je vůně - mě připomíná šeřík.

Yves Saint Laurent Rouge Pur Couture N°10 BEIGE TRIBUTE

Barva kryje hned na první nanesení, takže není potřeba rty přejíždět vícekrát. S odstínem jsem moc spokojená - přesně tohle jsem hledala. Konzistence je krémová a pusa je po nanesení zvláčněna. Rtěnka nezalézá do vrásek, s čímž mám u ostatních docela velké problémy.
Máte taky rádi tuto barvu nebo vám přijde až moc nevýrazná?


7 komentářů:

  1. Vypadá úžasně:-) Dávám přednost těmhle barvičkám.díky za tip:-)) po dovolené si pro ni letím snad ten odstín bude vypadat i na mě tak hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. Já ji teď používám skoro pořád. Je super na "nude look" a stejně tak když si výrazně nalíčím třeba kouřovky, tak na pusu už nechci dávat výraznou barvu.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tuhle rtěnku ač jsem se snažila jsem nesehnala nikde. Na letišti(v Praze ani Turecku) ani v Sephorách..:-// mám smůlu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš fakt smůlu :( Já jsem ji kupovala od kamarádky, co pracuje pro Sephoru, tak pokud by jsi měla zájem, mohla bych se jí zeptat, jestli by se nedala ještě sehnat.

      Vymazat
  4. Určitě bych měla zájem opravdu by mě jen stačilo říct v které pražské Sephoře je a já si tam sjedu.:-)

    OdpovědětVymazat
  5. tyjo, taky by mě zajímalo, zda je ještě někde k sehnání :).
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem se ptala té své známé, od které ji mám a bohužel ani ona neví, kde by se dala sehnat :(

      Vymazat