pondělí 20. května 2013

Rtěnky v tužce - Maxfactor

GIANT PEN STICK

O této tužce jsem psala již v minulém článku, ale pořídila jsem ještě jednu barvičku, takže Vám je představím trochu blíž a přiložím i pár fotek, jak vypadá rtěnka na rtech. Docela mě zklamalo, když jsem zjistila, že do ČR se dostaly nějaké jiné odstíny než jsou v zahraničí. Netvrdím, že všechny barvy jsou jiné, ale například ty co mám já, tak na oficiálních fotkách určitě nejsou (pokud teda fotky nebyly nějak více upravované). I na oficiálních stránkách mají rtěnky úplně jiný název než u nás. No jsem z toho nějaká zmatená :) Pokud máte někdo nějaké vysvětlení, budu za něj moc ráda.

Oficiální fotografie rtěnek
Ofociální fotografie rtěnek pro ČR



Co se týče obalu, tak mi vyhovuje, že je víčko průhledné a hned vidím barvičku. Vršek dobře drží, takže ani v kabelce se mi nestalo, že by se mi otevřela. Rtěnka nijak nevoní, nanáší se velmi dobře a rty jsou potom krásně vláčné. Jako většina rtěnek zanechává na skleničce velmi výrazný otisk ( i světlá barva).


Na této fotce vypadá odstín Couture Blush spíš malinově, ale mám pocit, že to bylo tím, že mám hodně bílou ruku a rty mám červené a proto tento stejný odstín vypadá na rtech trochu jinak. Druhá barva není skoro vidět a plní spíše funkci balzámu, takže za mě to vyhrává Couture Blush :)

Couture Blush
Wild Orchid

6 komentářů:

  1. Ahojky tak jsem se konečně dostala k tomu, abych napsala ohledně pudru:-) Šla jsem si zcela jistě pro Chanel. Jenže. Vzala jsem si svůj starý pudr co používám od MAC a ani jeden odstín nebyl podobnej a nebo to házelo do oranžova. Pro mě docela zklámání. Prodavačka mi doporučila teda pudr od Sisley přiznám se, že o značce jsem slyšela, ale neměla jsem páru co vše vyrábí . Pudr naprosto užásnej jsem opravdu spokojená krásný obal:-) ale ta cena :-/ vyšel mě na 2000 kč po slevě jinak cena 2300 kč. No manžel naštěstí čekal venku(to by asi nepochopil) já jsem spokojená.:-) Jinak jsem dostala i vzorečky i samoopalovacího krému od Sisley a výborný.. Na cenu jsem neměla odvahu se zeptat takže si koupím opět od sephory na zimu:-)) Jinak blog sleduju pořád jen mi je blbý stále psát:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsi mě docela překvapila, já jsem na ten od Chanelu slyšela jen samou chválu, ale potvrzuje se pravidlo, že i ten sebelepší výrobek nebude vhodný pro všechny :) Já mám od Sisley jen bázi pod oční stíny, takže nemám moc velkou zkušenost, ale hlavně že jsi spokojená. No ta cena - trochu vyšší no :)
    Já jsem moc ráda, že mám věrného čtenáře, který mi píše, takže Ti to vůbec nemusí připadat hloupý :)

    OdpovědětVymazat
  3. Možná budu mít krapet hloupý dotaz, ale jak ta tužka funguje? Dívala jsem se v drogérii na několik podobných tužko-rtěnek, ale nějak jsem nepřišla na to, jak se rtěnka vysouvá, když se spotřebuje ta vyčnívající část. Děkuji za odpověď. Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec to není hloupý dotaz, jsem ráda, že to někohk zajímá :) Bohužel tyto rtěnky nejsou samovysouvací, ale musí se klasicky ořezávat. Já mám například ořezávátko od Essence, kde jsou hned dvě velikosti a tahle tužka v tom jde dobře ořezat.

      Vymazat
    2. Aháá no na mě ten obal působil jako plast... :-D, tak jsem hledala nějaký mechanismus a ono nic :-D. Děkuji za objasnění

      Vymazat