neděle 12. května 2013

Novinky v DM

CO MĚ ZAUJALO V DM?

V poslední době spíš navštěvuji drogerii Rossman, ale DM mám taky ráda a navíc mám tu slevovou kartičku :) Musela jsem pořídit pár fotek, protože některé novinky a akce mě celkem zaujaly.

Jako první mě zaujal stojánek od L´orealu. Tato řada Collection l´or sunset je inspirovaní festivalem v Cannes. Bohužel jsem to fotila docela rychle a ani si neprohlédla všechny produkty, takže nedokážu stoprocentně říct, jestli to co vypadá jako zlatý a stříbrný lak ne nehty nejsou vlastně linky na oči. Nikde na internetu jsem žádné informace k této řadě nenašla a fotek je taky velmi málo, takže pokud někdo víte něco víc, budu ráda za jakoukoliv informaci:)


Hned vedle byla značka Maxfactor, která jako jediná v této drogerii měla ve své nabídce CC krém. Ano je to následovník BB krému :) Jeden krém jsem si pořídila, takže chystám nějaké shrnutí a tudíž se tu nebudu zas moc rozepisovat. V nabídce jsou 3 odstíny. Prostě mě to nedalo a hlavně kvůli zvědavosti, co za novinku si pro nás kosmetický svět zase nachystal, jsem si ho musela pořídit:)


Ještě jedna akce od L´orealu a to v době kazetky, kde je BB krém a lesk na rty. Recenzi na krém najdete zde.

.
Další novinkou od Maxfactoru jsou rtěnky v tužce - Colour Elixir Giant Pen Stick a řasenka. Jelikož mám už nějakou dobu řasy umělé, tak se řasenkami moc nezabývám, ale rtěnku v tužce ještě žádnou doopravdy nemám, takže i tu jsem si spolu s CC krémem od této značky pořídila. Na ruce vypadala konzistence rtěnky hodně dobře, tak jsem zvědavá, jak dlouho vydrží a jestli nebude vysušovat.


Pořídili jste si nějaký výrobek z této nabídky nebo vás zaujalo něco jiného v DM?

Žádné komentáře:

Okomentovat