pátek 3. května 2013

Rimmel - Apocalips

LAK NA RTY RIMMEL APOCALIPS - 102 NOVA

Ano doopravdy se jedná lak na rty. Zní to trochu podezřele, ale výsledek stojí za to. Tento výrobek je dostupný v 8 odstínech a já jsem šáhla po docela zajímavé růžové. Když jsem se rozhodovala, kterou barvu vybrat, už už jsem sahala po nějaké nenápadné, ale nakonec jsem si řekla, že je léto, tak proč nezkusit nějakou odvážnější barvu. Navíc mám úplně ve stejné barvě sáčko :)


Trošku více bych chtěla rozebrat konzistenci rtěnky. Barva je velmi sytá a trochu mi to připomíná krémové rtěnky. Kryje naprosto perfektně. Rty jsou krásně vláčné, ale po asi 2 hodinách mi připadaly vysušené. Ano je to divné: v jedné větě napíšu, že jsou vláčné a v druhé to hned vyvrátím. Možná je to tím, že moje rty teď mají tendenci reagovat tak na vše, co není balzám. Normálně se mi to nestává.
Tvar štětečku mi připadá moc dobře vymyšlený, protože má tvar zobáčku s prohlubní, kde zůstane barvy tak akorát, takže nemusíte aplikátor otírat, aby vám tam v konečném výsledku skoro nic nezůstalo. Co mi trochu vadí je vůně. Je velmi těžko specifikovatelná, ale pro mě ne zrovna příjemná - taková chemická. Když jsem  lak použila, manžel se mě ptal, jestli jsem pila alkohol :))

Odstín: 102 Nova
Když bych měla shrnout tento výrobek, tak by to bylo určitě pozitivní. Především barevnost mě mile překvapila. Odstíny jsou velmi výrazné, tekže nemusejí všem vyhovovat, ale je pravda, že jsem nezkoušela půlně všechny barvy. Moc ráda bych si přečetla vaše zkušenosti s tímto produktem :)
Kde koupit: Já jsem nakoupila v Rossmanu za 109,- Kč

5 komentářů:

  1. Mě se moc líbí ten třetí odstín zprava. Myslím, že půjdu provětrat :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem byla dneska v Rosmannovi,ale teda nevybrala jsem si z žádného odstínu :( Byly na mě všechny moc syté a neslušel mě ani jeden. Nicméně jsem zabrousila o kousek dál a u Dermacolu jsem objevila krásný barevný lesk. Sháněla jsem na léto něco víc štavňatějšího a třeba i víc do oranžova. A to přesně jsem dneska našla :) Mám odstín 09, pokud se mi podaří přidat foto, tak to uvidíte..

    OdpovědětVymazat
  3. No je pravda, že barvy jsou hodně výrazné, ale určitě se chci podívat na ten od Dermacollu:)

    OdpovědětVymazat