středa 24. dubna 2013

Výhodné nákupy

NÁKUPY S ELLE A MARIE CLAIRE

Na začátku týdne se mi dostaly do rukou dvě nová vydání časopisu Elle a Marie Claire.
Oba dva magazíny v sobě ukrývají různé slevové poukázky nejen na kosmetiku, takže určitě doporučuji pořídit a hurá na nákupy :)


Marie Claire slaví 5 let a nachystala si pro své čtenáře slevové kupony do Sephory. Na kosmetiku Sephora dostanete 30% slevu a na ostatní produkty slevu 20%. Akce potrvá od 17.4. do 14.5. Já osobně se chystám na BB krém od Clarinsu. Četla jsem na něj jen kladné recenze a přece jen léto už je za dveřmi a make-up se mi moc chtít nebude nosit.


Elle již tradičně připravila spoustu slevových kupónků do vybraných obchodů a mezi nimi jsou i kosmetické značky. Slevy se pohybují od 20% do 30% ( někde dostanete dárek pří nákupu za určitou sumu) a akce se koná od 17.5. do 19.5.
Na ukázku jsem pro vás vybrala obchody, kde budete moci slevu uplatnit:
  • Estée Lauder: při nákupu nad 900,- kosmetická taštička s výběrem produktů jako dárek
  • Manufaktura: 20%
  • Marionnaud: 20% + dárek
  • L´oréal Paris: 25% v dm drogerii
  • Vichy: k nákupu jakékoli péče o pleť (50 ml), odličovací minerální voda zdarma



Doufám, že se někomu tyto informace budou hodit a moc ráda od vás uvidím příspěvky, co pěkného jste si pořídili.

Žádné komentáře:

Okomentovat