neděle 21. dubna 2013

Proč jsem se rozhodla psát blog?

PROČ JSEM SE ROZHODLA PSÁT BLOG?


Dlouhou dobu jsem si s touto myšlenkou pohrávala, ale pořád jsem nemohla přijít na to, o čem bych mohla psát a nějak jsem neměla ten pořádný impuls, který by mě nakopl. V nedávné době jsem ale byla na velmi zajímavém semináři nejen o podnikání, ale probírali se i zajímavé věci ohledně internetového marketingu a jelikož v tomto oboru sbírám své první vážnější pracovní zkušenosti, tak jsem se rozhodla, že to zkusím. 

Je spousta věcí, které mě zajímají a které mám ráda. Nakonec ale zvítězila moje "úchylka" na kosmetiku. Přiznávám, že kosmetických přípravků mám požehnaně a hlavně dekorativní kosmetiky je podle mého názoru více než je zdrávo:) 
Tak jsem si říkala, že bych to mohla zužitkovat a na tomto blogu se pokusit popsat přípravky, které mám sama vyzkoušené a třeba to někomu pomůže s výběrem nebo si prostě jen rád počte.
Budu velmi ráda, když budete přidávat své komentáře a zkušenosti s vaší používanou kosmetikou:)

Jako ochutnávku Vám představuji můj poslední úlovek:


Paletka očních stínů Dior odstín Rosy Tan 754
Lesk na rty Dior Addict Gloss, odstín Ailée 452

Žádné komentáře:

Okomentovat