neděle 21. dubna 2013

Laky Loreal

LAKY COLOR RICHE OD LOREAL

Dlouhou dobu jsem používala "gelovky", ale prostě se mi to už přestalo líbit a tak jsem se opět vrátila k lakování. Laků jsem vyzkoušela docela hodně, ale teď mám nejoblíbenější tyto od Lorealu.
Vyhovuje mi to jejich balení (5 ml), protože i když jsem si kupovala větší od jiných značek, tak jsem měla problém se zaschnutím laku v lahvičce , protože lak jsem měla velmi dlouho. Je tedy i pravda, že jsem ulítlá na miniaturní věci:)
Druhou výhodou je určitě doba, po kterou vám lak vydrží. Tedy alespoň podle mě jsou 3-4 dny docela dobré, když vezmu v úvahu, že u toho běžně myju nádobí a nijak si na ně nedávám pozor. Určitě bych ale doporučila i jejich bezbarvý lak, který používám, jak pod barevný odstín, tak i na něj, Tato kombinace se mi osvědčila jako nejlepší.


Na následujícím obrázku je odstín 210, u kterého jsem použila jen jednu vrstu a myslím si, že vypadá moc pěkně. Ale u 406 jsou zas potřeba vrstvy dvě. Záleží na odstínu a na sytosti, jakou chcete mít.
Další laky z této kolekce mám v druhém domově, takže během příštího týden bych sem přidala další barvičky.


Cena: 99,-
Jaké máte zkušenosti s těmito laky a které značky preferujete?

Žádné komentáře:

Okomentovat