čtvrtek 25. dubna 2013

BB krém od Clarins

BB SKIN PERFECTING CREAM

Jak už jsem avizovala včera, tak jsem se dnes vydala do Sephory ukořistit BB krém od Clarinsu. No cena je celkem vysoká, ale s 20% slevou jsem alespoň měla pocit, že jsem ušetřila. Docela mě pobavilo, že jsem u pokladny ukázala slečně ústřižek se slevou z Marie Claire a ona mi povídá: " Jé, co to máte? To vůbec nevím, že existuje." No hlavní ale je, že slevu mi vzali :)

Teď už ale k samotnému krému. K dostání je ve 3 odstínech. To je asi jediná věc, která mi trochu vadí, přivítala bych trochu širší spektrum barev. Na druhou stranu je ale potřeba říci, že krém se velmi dobře přizpůsobuje vaší pokožce. Takže i když jsem po nanesení krému měla pocit, že bych snesla ještě světlejší odstín, tak po rozetření to bylo akorát. Vybrala jsem si tedy odstín 01 light.
Hned po otevření tuby, mě mile překvapila vůně. Je nevtíravá a na mě působí strašně čistě a svěže.



Konzistence je trochu hutnější, než například u L´orealu, ale v roztírání krému to není vůbec žádný problém a hlavně v sobě nemá mikročástice, které mi právě u L´orealu nevyhovovaly. Po nanesení krému je pleť krásně hladká a skoro vůbec se neleskne. To určitě ocení pleti, které mají tendenci se mastit. Krytí a sjednocení pleti je hodně na vysoké úrovni a možná bych už ani nepotřebovala použít korektor. Ochranný faktor je SPF 25, což je na léto určitě potřeba.
Na následujících fotografiích je nejprve krém po nanesení a na druhé už rozetřený.



Jak se tak dívám, článek vyzněl hodně pozitivně pro značku Clarins. Já jsem z krému ale doopravdy hodně nadšená a pokud bych si měla vybrat mezi tímto nebo L´orealem, tak bych určitě zvolila tento.
Obsah: 45 ml
Ochranný faktor: SPF 25

Žádné komentáře:

Okomentovat