pondělí 29. dubna 2013

Laky Loreal II

LAKY LOREAL - 2. ČÁST

Předeme bych se chtěla omluvit, že jsem přes víkend nepřidala žádný příspěvek, ale znáte to - byla sobota a neděle a bylo potřeba navštívit všechny rodiče, tetičky, strýčky, babičky... :)

Jak jsem už slibovala ve svém prvním článku o lacích Loreal, tak nyní přidávám další fotky mé sbírky. V této řadě se vyskytuje jedna barva, která pro mě není moc typická a myslím, že ti co mě znají, mi dají za pravdu, že je to celkem úlet :) Podle mě je to ale krásný odstín (809) a docela často jsem ji využila, když jsem šla na nějakou tu akci :)



Asi uznáte sami, že barvy si vybírám skoro pořád ty podobné. Místo toho abych šáhla po něčem odvážnějším, tak pořád směřuji buď k červené nebo růžové, ale budu se snažit to napravit :) 210 je hodně podobná 211, ale malý rozdíl tam doopravdy je :) Odstín 107 je až moc světlý a i po nanesení dvou vrstev, mě to příliš neuspokojilo. Zrovna teď mám na nehtech barvu z předchozí řady, takže kdyby jste chtěl někdo vidět, jak vypadá nějaký lak na nehtech, tak napište do komentáře a já to sem přidám.

Žádné komentáře:

Okomentovat