pondělí 22. dubna 2013

Rtěnka Lancome

RTĚNKA LANCOME L´ABSOLU NU Č.201

Moje v pořadí asi 3 rtěnka od této značky a musím říct, ze jsem s nimi doopravdy spokojená. První rtěnka byla spíše do červeno-hnědé a tak jsem teď chtěla vyzkoušet něco jiného a zvolila si tento béžovo-starorůžový odstín (snad nejsem barvoslepá:)).

L´Absolu Nu 201
 

V prvé řadě musím říct, že se mi strašně líbí design obalu. Jemná bílá linka kytiček na černém podkladu mě připadá prostě parádní.
Spodek víčka má v sobě asi zabudovaný nějaký malý magnet, protože když chcete rtěnku zavřít, tak se vám oba díly přitáhnou k sobě. Je pravda, že rtěnka za takovou cenu by měla mít takovéto "vychytávky".


Jak je vidět na obrázku, barva není moc výrazná, ale na rtech ji určitě uvidíte. Textura rtěnky je taky příjemná, Rozhodně rty nevysušuje, naopak bych řekla, že jsou vláčnější.

Žádné komentáře:

Okomentovat