pátek 26. dubna 2013

Ladybox - krabička krásy

LADYBOX

Ještě před tím než jsem začala psát tento blog, tak jsem trochu pátrala na podobných stránkách, které se zabývají kosmetikou a narazila na krabičky krásy. Kdysi dávno jsem něco takového viděla v zahraničí, ale popravdě jsem netušila, že už jsou takovéto krabičky i u nás. Trošku jsem asi zaspala, protože na trhu jsou tyto produkty docela dlouhou dobu. Pokud s nimi máte zkušenost, tak tento krátký úvod přeskočte a mrkněte rovnou na popis produktů, které se vyskytly v mém dubnovém Ladyboxu.

V Česku jsou tři větší výrobci krabiček krásy. Určitě existuje i spoustu dalších, ale tihle už se drží docela dlouho :)
Princip těchto krabiček je v tom, že si vyzkoušíte výrobky a pak se můžete rozhodnout, který si pořídíte v plném balení. Složení krabičky většinou obsahuje nějaké druhy v plné velikosti a některé v miniaturní.

Já jsem si jako první pořídila dubnovou krabičku od Ladyboxu. Ještě před objednáním jsem vyplnila dotazník, aby mohla být moje krabička sestavená podle mých preferenci. Samotná krabička je z tvrdého kartonu a růžová mi přijde milá, i když černá s růžovým logem by u mě asi vyhrála. takováto kombinace byla v minulých vydáních. Úvodní dopis je ve velmi pěkném zpracování - tvrdý papír s pečetí. Najdete v něm popis výrobků, které najdete uvnitř.


Balení od Ladyboxu obsahuje vždy 2 plná balení a 4 cestovní velikosti. Jaké výrobky jsem tedy dostala:
  • Anatomicals sprchový gel: 300 ml, plné balení
  • MeMeMe rtěnka: odstín Elektra, plné balení, personalizovaný výrobek
  • Evelin Slim Extreme Diamond sprchový masážní peelingový gel proti celulitidě, 50 ml, cestovní balení
  • Kiss my face whenever šampon, 29 ml, cestovní balení
  • Kiss my face whenever kondicionér, 29 ml, cestovní balení
  • Swisso Logical ple´tový krém: 5 ml, vzorek
Ani jednu z těchto značek jsem neznala a jsem ráda, že jsem mohla vyzkoušet něco nového. Velkou radost jsem měla z rtěnky, ale bohužel vůbec nevím, kam si tuto rtěnku vezmu. Tuhle barvu nenosím, ale zas na léto bych ji třeba vyzkoušet mohla :)
Sprchový gel má ovocnou vůni a jsem moc ráda za tuto variantu, protože jsem mohla dostat i kávovou vůni a tu teda vůbec nemusím. Velmi praktický je i dávkovač na pumpičku. Peelingový gel mi taky udělal radost, i když na tyhle produkty proti celulitidě jsem trochu skeptická. Mám pocit, že mi skoro vůbec nepomáhají. Pozitivní ale je, že kůže je po aplikaci velmi hebká. Přípravky na vlasy od značky Kiss my face určitě vyzkouším. Mají citrusovou vůni a jsou 100% přírodní. Posledním produktem byl pleťový krém od švýcarské značky, který někdy v budoucnu vyzkouším, ale teď mám zrovna rozdělaných krémů docela dost.







Celkové jsem byla s krabičkou spokojená, i když bych přivítala trochu více dekorativní kosmetiky. Já tyhle produkty radši :)
Pokud by někoho z vás krabička krásy zaujala, tak si ji můžete koupit jednorázově za 299,- nebo předplatit a to na dobu 3, 6 nebo 12 měsíců. Více informací najdete přímo na stránce Ladyboxu..

6 komentářů:

  1. Dnes jsem si objednala tak jsem zvědavá:-)Díky za tip!!Vůbec jsem o tom neslyšela až z tvého blogu. Rtěnku jsem si teda vybrala tu světlejší i když tato je moc pěkná, ale cítila bych se asi nesvá. Blog máš moc pěknej dostala jsem se až přes kamarádku na něj je škoda že na FB nedáváš co se týče jen blogu veřejné sdílení navštívilo by ho určitě více holek kdyby navštívily tvůj profil. Určitě budu sledovat tvůj blog dál :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc mě potěšil tvůj komentář, přeci jen - je první :)Určitě se pak ozvi, jak jsi byla s krabičkou spokojená. Na tom sdílení musím zapracovat, nějak nejsem kamarád s tím, aby se veřejně zobrazovaly příspěvky jen o blogu, ale moc děkuju za tip.

      Vymazat
  2. Určitě napíšu. Objednala jsem si pak dodatečně ještě březnovou krabičku po přečtení na FB profilu LB holky si chválily některý přípravky co mě lákají. No a určitě poběžím do Sephory pro BB a lesk Dior co jsi vyzkoušela.Mám taky nějaký kupónky na 20% tak to ocením a manžel ještě víc:-)
    Zkoušela jsem BB krém od garnier a byla jsem hodně zklamaná a letěl do koše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Dior je taková moje srdcovka, ale dekorativní kosmetiku mají fakt parádní. S krémem od Clarins jsem fakt spokojená, takže určitě doporučuju. Bohužel nejsi první kdo má s Garnierem takhle blbou zkušenost - škoda, protože je přeci jen dostupnější.

      Vymazat
  3. Tak konečně mi došly oba dva ladyboxy.Jsem moc moc nadšená. Rtěnka je skvělá. Objednala jsem si tu světlejší variantu. Když to porovnám spíše mě nadchl březnový LD, ale dubnový udělal taky radost. Dodatečně jsem si objednala i únorový. Jsem magor já vím, ale taky mě tam zaujaly výrobky. Takže za doporučení ladyboxu díky. Ps: channel pudr si koupím příští týden pak napíšu:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já už mám předobjednanou tu na květen, tak jsem zvědavá co dojde. Byla možnost si vybrat barvu personalizovaného produktu ( asi tekuté stány), ale ostatní věci busou překvápko. No na ten pudr jsem vážně zvědavá:) Mě dnes došly paletky očních stínů od Urban Decay a jsem z nich ůplně nadšená :)

    OdpovědětVymazat