pondělí 1. července 2013

Štětce Hakuro

Není to tak dlouho, co se pro Českou republiku otevřel internetový obchod s těmito štětci. Pár hodnocení už jsem na ně četla a hrozně mě zajímalo, jestli za takovou cenu budou opravdu tak super, jak o nich většina říká. Znáte mě: co nevyzkouším sama, tomu nevěřím :) K dispozici je zhruba 30 štětců, tak jsem se nejdřív musela rozhodnout, které si na zkoušku objednám. Už dlouho jsem si chtěla pořídit na make-up kulatý štětec s krátkými hustými štětinkami, takže ten byl jasný. A pak mi v košíku skončily ještě dva štětce na oči. Jeden na nanášení stínů a druhý na plynulý přechod mezi stíny.  K samotnému nákupu bych ještě chtěla dodat, že se mi moc líbí specifikace každého štětce. Dozvíte se na co je určen, typ vlasu (přírodní nebo syntetický) a rozměry. Štětce jsem měla doma do 3 dnů a přišly neporušeny. Jediné, co si myslím by mohlo trochu vadit je cena poštovného, která je poměrně vysoká PPL: 85,- nebo 125,-, Česká pošta: od 50,- do 153,- a ani při vyšší objednávce není poštovné zdarma. Navíc pokud nejsem úplně mimo, tak podle mě mají u cen chybu: poštovné je u vyšší částky vyšší než u nákupu za méně peněz :) Ale tak já jim to odpustím vzhledem k celkové spokojenosti :)


HAKURO H51 ( na make-up)
V těchto dnech můj nejoblíběnější. Když jsem ho rozbalila, celý den jsem ho měla u PC a sem tam jsem si s ním přejela ruku, jak jemný byl (blázen no :)) To jsem doopravdy nečekala. Štětiny jsou velmi husté, takže když na ně štětec postavíte, tak prostě stojí :) Make-up se s ním zpracovává parádně a nikde nezůstávají šmouhy. I když make-up nemám a použiji jen tónovací krém, tak i potom ho do pleti vpravím tímto štětcem. Už jsem ho dvakrát umývala a ani jedna štětinka venku. Typ vlasu je syntetický a samotný štětec měří 22 cm. Za cenu 229,- mi jeho kvality přijdou hodně nadstandartní. Přece jen, když chcete pořídit kvalitní štětec, není problém se dostat přes 1000,- Kč.


  • Odkaz na štětec: zde
  • Cena: 229,-
  • Typ vlasu: syntetický

HAKURO H78 ( na oční stíny a přechody)
V popisu tohoto štětce najdete, že je určen k aplikaci stínů ve vnitřním a vnějším oku. Já ho především používám právě na rozmazání přechodu mezi očními stíny, aby na sebe krásně navazovaly. I tento typ je strašně příjemný na kůži. Někdo jsem se setkala s tím, že klienty píchá, když jim aplikujete stíny nějakým štětcem ( šlo o celkem kvalitní štětec), ale s tímhle se vám to rozhodně nestane.

  • Odkaz na štětec: zde
  • Cena: 115,-
  • Typ vlasu: přírodní ( poník)

HAKURO H60 (oční stíny)
Štětec, který se používá na tekuté korektory v oblasti očí. Já se ale musím přiznat, že ho používám i na nanesení pudrových stínů na celé pohyblivé víčko a jsem s tím spokojena. Stíny na štětec krásně chytnou a vy jich tak naberete akorát. Jistě záleží na kvalitě stínů. 

  • Odkaz na štětec: zde
  • Cena: 79,-
  • Typ vlasu: syntetický

Celkově jsou pro mě tyto štětce velkým milým překvapením, takže v krátké době je určitě doplním o další druhy. Pokud také nějaké hledáte za dobrou cenu, tak určitě Hakuro. Možná je zbytečné to zde zmiňovat, ale štětce si doopravdy zaslouží péči, aby vám vydržely co nejdéle. Pokud je používáte jen pro sebe, tak je určitě tak 2x týdně perte. Stačí obyčejné mýdlo a vlažná voda. Jestli líčíte i někoho jiného, tak rozhodně štětce po každé osobě dezinfikujte ( Já mám dezinfekci ze Sephory). Dezinfekcí se tak vyhnete nemilým překvapením na pleti a přeci jen - hygiena :)

9 komentářů:

  1. Hakuro štětce miluju!;) taky jsem k nim byla nejdřív skeptická, protože je všichni vynášeli do nebes a já tyhle davový šílenství moc nemusim.:-P Ale musím potupně uznat, že to všechno se dělo oprávněně:-P..Jinak z těchto tří mám jen H51 a ten je teda super!Používám ho stejně jako ty, aplikuju makeup třeba něčím jiným a pak ho tímto ještě pořádně zapracuju, vždycky se těším na tu masáž, je vážně hrozně jemný.:)

    OdpovědětVymazat
  2. A můžu se tě zeptat, se kterými jsi ještě spokojená?

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíc spokojená jsem s těmi, které mají bílý vlas (z kozy), s těmi se pracuje jedna báseň. A jinak mám ráda všechny ty "kabuki" na makeup, krásně ho do pleti zapracujou.:)Ještě tento týden na ně bude recenze, tak určitě jukni.;)

    OdpovědětVymazat
  4. To je super, určitě musím vyzkoušet :) já mám štetce z ameriky (bambusové) a od Elfu - nejdradši mám z řady Minerals jsou hodně podobné těm z USA takové jemné a super se s nimi pracuje. I štětce z kolekce Studio jsou fajn. Z kolekce Essentials mám jen jeden a je taky fajn, ale s těmi ostatními se nedá srovnat. Ceny jsou podobné od 70 do 150 Kč. Ale tyhle musím určitě vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že kdyř vyzkoušíš, tak budeš určitě spokojená. Zrovna teď čekám na jeden štětec od Elfu, tak jsem moc zvědavá, jaká bude kvalita.

      Vymazat
  5. Ja som práveže s cenou poštovného veľmi spokojná. Cena zvykne byť zväčša viac ako 100kč a takto som to mala 50kč, čo mi prišlo úplne super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem spíš nepochopila proč, když mám objednávku do 500,- tak je poštovné 50,- a když mám nad 500,- tak už je 95,-.

      Vymazat
  6. U toho poštovného jsem se taky divila.. no dnes jsem si objednala sadu, snad budu spokojená:) Díky za recenzi!

    OdpovědětVymazat