pátek 19. července 2013

Paletka Naked 2 - Urban Decay

Ano, už i já jsem jí podlehla. Pokud sledujete dekorativní kosmetiku na blogu nebo na Youtube, určitě vám tahle věcička nemohla uniknout. Takže pokud už máte článků na toto téma dost, asi ho raději nečtěte, protože si nemyslím, že bych objevila něco nového :) 
Tato paletka je sestrou Naked. Nemůžu je porovnávat mezi sebou, protože vlastním jen tu druhou, ale myslím, že i ta první vypadá moc dobře. Když jsem viděla na videu, jak krásně jsou stíny pigmentované a jak dobře se s nimi pracuje, prostě to bylo mé přání ji mít:) Dlouho jsem uvažovala, jestli paletku koupit přes internet, protože u nás v Čr ji nikde neseženete (pokud víte o nějakém místě, sem s ním :)). No docela jsem ráda, že jsem se nemohla rozhoupat, protože na dovolené v Dubaji byla obrovskááá Sephora a tam stojan Urbadn Decay. Myslím, že manžel byl dost vykulený a nechápal, když viděl můj rozzářený pohled, jaký že poklad jsem tam objevila :)) Bohužel jsem hrozná a opět si nepamatuju kolik mě stála, protože už je to pár pátků, co ji vlastním. Cena byla ale určitě nižší, než najdete na internetu.

Samotné balení obsahuje již zmíněnou paletku a minilesk. Ten minilesk moc neužiju, takže ho asi pošlu dál. Barvička je sice pěkná, ale na můj vkus docela hodně lepí. V paletě najdete 12 stínů, velké zrcátko a oboustranný štěteček. Štěteček patří k lepšímu průměru, rozhodně si s ním vystačíte na cestách, ale na mé oblíbené Hakuro nemá :) Stíny jsou převážně perleťové, ale jsou zde i 4 matné.



Co mě nějvíce zaujalo, je pigmentace stínů. Ano věichni si ji vychvalovaly, ale byla jsem zvědavá až na osobní zkušenost. Tak jak stíny vidíte v krabičce, tak přesně takové budou i na vašem oku. Můžete pod stíny použít i bází, ale řekla bych, že to není potřeba, protože vám doopravdy vydrží celý den Nebudu vám tu popisovat každý stín zvlášť, ale vyberu z nich pár zajímavostí. První s názvem Foxy je pigmentovaný asi nejméně, na druhou stranu má ale tu výhodu, že se s ním dají dělat moc pěkně přechody mezi stíny nebo upravit nějaký přetah. Jedná se o matný stín, mezi které patří ještě Tease, Busted a Blackout. V ostatních stínech najdete barvy do zlata, bronzova, šedé, hnědé. Myslím si, že na fotkách by barvy mohly být pěkně vidět. Je super, že stíny se dají krásně kombinovat, takže můžete vytvořit jak líčení na den, tak na nějakou párty. 




  
Budu moc ráda, když mi napíšete své zkušenosti s tímto výrobkem. Pokud by měl někdo zájem si tuto paletku objednat přes internet, určitě můžete zkusit zde. Samozřejmě nejlepší je pokud se chystáte do USA, tam ji určitě seženete :)

3 komentáře:

  1. souhlasim, je skvela. Mam taky tuhle dvojku a miluju ji moc .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem nenarazila na nikoho, kdo by s ní nebyl spokojen. Vypadá to, že je to vážně poklad :))

      Vymazat
  2. ja ju nemam ale je na mojom wishliste :)

    Inak uz len posledne 3 dni SUMMER giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat