sobota 13. července 2013

Nenechte si ujít v Rossmanu

Opět mám pro vás zajímavé věcičky, které jsem objevila v Rossmanu. V poslední době u mě vítězí Rossmanu nad Dm, protože mají mnohem více zajímavých akcí a hlavně větší výběr výrobků:)

Začala bych s krásnými barvami laků na nehty:
Loreal má nové barvy z řady Color Riche. O třech z nich už jsem psala v článku zde a níže na obrázku jsem se snažila vyfotit další barvy, které jsou nyní k dispozici. Mě osobně se líbí strašně moc a hlavně je nyní seženete za super cenu. Koupíte tři laky a jeden z toho máte zdarma, takže jeden lak vás bude stát 67,- Kč. V této řadě dále najdete samolepky na nehty. Ty  zatím vyzkoušené nemám, takže pokud máte někdo zkušenost, budu moc ráda za komentář:)


Další laky, které mě zaujaly jsou od Gabriella Salvete řady Stars Enamel. Jednak jsou znovu k dispozici původní pískové laky, které byly témeř vyprodané a pak jsou tu nové pískové a k nim i další neonové barvy:) U mě třikrát hurá, protože už jsem si myslela, že je neseženu:) Lak stojí 89.90,- Kč.


Pak tu máme limitovanou kolekci Me & My Ice Cream od Essence. Vizuálně vypadá jako bonbonek, ale na některé produkty jsem neslyšela moc chvály. V kolekci najdete 7 produktů: Rozjasňující kuličky, oční stíny, krémovou tvářenku, laky na nehty, balzámy na rty, nálepky na nehty a čistící ubrousky. Bohužel na rozjasňující kuličky jsem četla velkou kritiku a neměla jsem odvahu je vyzkoušet, i když vypadají krásně. Neodolala jsem krémové tvářence ( 74,90,-) a čistícím ubrouskům ( 34,90,-) a dobře jsem udělala. Ubrousky voní krásně, ale vůbec tu vůni nedokážu popsat. Každopádně ruce po očištění ještě dlouho voněly a pořád jsem si k nim musela čuchat:) Krémová tvářenka mě mile překvapila. Jednak má na pleti stejnou barvu jako v kelímku, dobře se nanáší prsty, na pleti vydrží docela dlouho a nezanechavá fleky.





Vlastníte nějaký z výrobků? Určitě mi dejte vědět.


2 komentáře:

  1. Na limitku Essence jsem se tesila,ale nic nevzala. Vadilo mi,ze nema testery a treba stiny nebylo mozno vyzkouset:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem taky trochu nepochopila, proč nedaly testery. Ale sáhla jsem po ubrouscích, které vím, že spotřebuji vždy a tu tvářenku jsem ryskla. Krémových zas tolik nemám, tak jsem si řekla, že vyzkouším :)

      Vymazat