středa 10. července 2013

Ladybox - červen

I když trochu se zpožděním, opět mi v červnu došla krabička krásy od Ladyboxu. Je pravda, že s dodáním měli tento měsíc trochu zpoždění, ale budiž, já jim to odpouštím :) V tomto měsíci to byla poslední krabička této značky, protože Ladybox spojil síly se Senzaboxem a již příští měsíc bude krabička v novém hábitu, docela se těším.
Ale ke konečnému obsahu - mě osobně vnitřek moc nenadchnul. Možná proto, že doopravdy mě zaujaly jen dva výrobky.



Multifunkční balzám Figs and Rouge
plné balení, 17 ml, 169,- Kč
Mám ráda vůni mentolu a moc se mi líbí balení. Tento balzám obsahuje bambucké máslo, rostlinné a esenciální oleje a včelí vosk. Myslím, že předně ho využiji na rty, ale např. i na nehtovou kůžičku. Jsem totiž hrozná a pořád si ji koušu :)


Tvářenka Inglot
plné balení, 7 g, 180,- Kč
Kosmetiku Inglot mám moc ráda. Není to zas tak dlouho, co jsem s ní začala pracovat, ale rozhodně jsem s ní moc spokojená. Výdrž tvářenky je dobrá a ta vůně:) Pořád k ní musím čuchat. Pokud jste ještě nenavštívili obchod Inglotu na Chodově, rozhodně doporučuji.


Intimní sprej Salcura Topida
cestovní balení, 15 ml, 370,- Kč/50 ml
Intimní sprej od jiné značky jsem vyzkoušela jednou a žádný dojem to na mě neudělalo a tak se obávám, že ani tento mi nebude dělat společnost a pošlu ho dál. Co je příjemné je jeho vůně a přírodní složení. Zajímalo by mě, jestli někdo může říct, že mu to pomohlo.


Tělové mléko Duck Island
cestovní balení, 30 ml, cena se připravuje
Tato značka už jednou v krabičce byla a rozhodně není můj favorit. Prostě mi to připomíná výrobky, které najdu v hotelových koupelnách. Navíc toto mléko má na mě velmi silnou parfemaci, což na mě působí trochu chemicky.


Sprchový gel Kiss My Face
cestovní balení, 29 ml, 349,- Kč/465ml
Opět značka, která už tu jednou byla, ale tahle mi až tak nevadí. Přírodní složení a velmi svěží vůně mě mile nalákala, takže si myslím, že sprcháč bude spotřebován :) V popisu jsem se dočetla, že gel je vhodný i pro velmi citlivou pokožku, což je určitě plus.


Hydratační krém Mixa
plné balení, 50 ml, 199,- Kč
Asi už jste si této kosmetiky v drogeriích všimli. Alespoň mě rozhodně neunikla, ale zatím jsem neměla možnost a možná ani odvahu ji vyzkoušet. Pleť mám celkem citlivou a občas se experimentovat nevyplatí. Ještě pořád nejsem rozhodnuta, jestli krém vyzkouším nebo, ale pokud se k tomu odhodlám, určitě vám dám vědět :) Určitě mě láká zvýšená hydratace, kterou výrobce slibuje, takže uvidíme no :)


Zubní pasta Kiss My Face
cestovní balení, 21g
Tak z tohoto jsem trochu zmatená, protože v úvodním dopise není žádná zmínka o tom, že by pasta měla být v balení. Nevím, jestli se někde stala chyba, ale je to milé překvapení :) Každopádně cestovní balení pasty se vždy hodí, když člověk jede někam do zahraničí, takže za mě PLUS.


BB krém Idéalia od Vichy
vzorek, 459,- Kč/40 ml
Tak s tímto krémem mám strašně smíšené pocity. Pod krém jsem nejdřív použila hydratační a až potom tento. To co mi to udělalo na pleti mě hodně překvapilo. Úplně se to začalo žmolkovat a vypadalo to děsně. Docela mě to zaskočilo potom, co jsem na něj četla tak pozitivní recenze. Zase se tedy potvrzuje pravidlo, že i ten sebelepší výrobek nebude sedět všem.  Asi jsem divná :)

Pokud máte někdo zkušenost s výše uvedenými výrobky, budu moc ráda, když mi napíšete své zkušenosti. Když tedy shrnu celkově tuto krabičku, trochu mě zklamalo opakování se značek. Snad se do příště polepší :)

9 komentářů:

  1. Tak jsem docela ráda, že jsem si ho neobjednala:-/ vůbec mě totiž nenadchnul.a opakují se tam značky jako by měli zbytečky.Objednávala jsem si i ladyboxy zpětně od nového roku mi chyběl jen leden a červen a nejvíc nadšená jsem byla asi z květnového.. Taky koukám, že jsi neměla ještě černou krabičku:-)Mám dojem když píšeš recenze, že vždycky jsi měla růžovou. Jsem zvědavá na to spojení LB a SB.A snad bude doba dodání o něco lepší,protože vždycky jsem čekala poměrně dlouho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, to opakování mi taky celkem vadí. No černou jsem ještě neměla, ale jsem zvědavá, jaký bude nový design.

      Vymazat
  2. Taky jsem na to zvědavá, dlouho jsem odolávala, ale když se teď firmy spojily, tak jsem si řekla, že to vyzkouším. Tak snad nebudu zklamaná.... Leňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No zvědavých nás bude asi spousta:) Každopádně krabičku mám už objedannou, takže sem pak určitě zvěřejním výsledek a pokud si ji objednáš taky, budu ráda za příspěvěk, jak jsi spokojená :)

      Vymazat
    2. Velmi ráda, páč už jí mám zaplacenou ;-)

      Vymazat
  3. Ja naopak opakovani znacek rada,alespon zkusim vice vyrobku jedne znacky.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo to máš určitě pravdu, kdyby mě ty výrobky nadchly hned napoprvé, tak bych byla taky ráda, že dají i jiný produkt od stejné značky :)

      Vymazat
  4. podla mna bol uplne nadupany ja som rada, ze som ho mala!

    Inak uz len posledne 3 dni SUMMER giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je dobře, že to ostatním udělalo radost :) je pravda, že z tvářenky od Inglotu jsem byla nadšená.

      Vymazat