neděle 7. července 2013

BB krém od Misshi

MISA Cho Bo Yang B.B Cream

Asi už jste taky slyšeli o asijských bb krémech. Já jsem o nich četla jen samá superlativa a že se to nedá s krémy, které jsou k dostání u nás vůbec srovnat. Jak jsem vás informovala na facebooku, nedávno se v Brně otevřel obchod s  korejskou kosmetikou Missha, která se mimo jiné specializuje na tyto krémy. No a tak jsem neodolala a když jsem byla v Brně už jsem se moc těšila, až tento obchůdek navštívím. Prostory se nachází v pasáži Rozkvět na Svobodově náměstí (kdyby tam chtěl někdo zavítat). Přivítala mě milá slečna prodavačka a představila mi sortiment BB krémů. Na výběr jsem měla ze 7 krémů, takže jsem potřebovala trochu pomoci s tím, co se na co hodí :) 




Nakonec jsem si vybrala krém, který má zvýšenou hydrataci a perfektně kryje (podle mě mají velmi dobrou krycí schopnost všechny krémy od této značky:)). Na výběr jsem měla dva odstíny a i když jsem si chtěla zpočátku vzít ten světlejší odstín, nakonec jsem si vybrala tmavší, protože jak můžete vidět na obrázku, krém se krásně přizpůsobí pleti. Abych řekla pravdu tohle je teď můj nejpoužívanější přípravek, když nemám make-up a ten si dávám v létě jen, když jdu někam večer. Kam se na něj hrabou krémy, které jsem měla doteď. I ten od Clarins rozhodně nemá takové kvality jako tento. Perfektní krycí schopnost, vysoký ochranný faktor (SPF 30), hydratace a obličej po nanesení nepotřebuje přepudrovat..



Zde ještě vůbec nevypadá, že by měl mít krém stejný odstín jako moje pokožka, ale na posledním obrázku se už krásně přizpůsobil :)


Tubička obsahuje 50 ml krému a koupila jsem ji za 450,- Kč. Můj odstín je číslo 2. Pokud by jste někdy měli cestu kolem Rozkvětu, určitě obchod navštivte a nějaký BB krém ozkoušejte. Myslím, že neodejdete s prázdnou :)

15 komentářů:

  1. To je super. Vypadá skvěle jak se rozetře. Nevím kam na ty novinky chodíš:-)) Minule jsem si chtěla koupit BB krém od clarins dělala jsi na něj taky recenzi, ale údajně už není v žádné sephoře k dostání byla jsem ve dvouch a v obouch mi řekli to stejné. Takže nakonec používám bb krém od dr. brandt taky ze sephory. Snad se do brna dostanu co nejdříve. Mají tam i laky na nehty oční stíny apod?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je pravda, že s tím od Clarins jsem byla moc spokojená, ale tenhle je ještě lepší:) Mají tam spoustu věcí: laky, rtěnky, pudry, stíny a spoustu dalších krásných věcí. Ale já mám zatím jen tento krém a ještě genové oční linky:)

      Vymazat
  2. No tak jsem našla webovky, ale asi blbě hledám ale laky jsem tam neviděla jsem trošku za zapátrala mají prodejnu v Brně, ale paní v Plzni také prodává (vystavuje na mimibazaru) nemám tak účet tak jsem ji psala email a objednala jsem si na zkoušku lak na nehty. Proč jen jeden? doma jich mám asi milion, ale na stránkách sephory se mi líbila jedna fotka lak by byl ale ty glitry na to ne. Foto sephory: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=353383031456996&set=a.141461249315843.26314.141422642653037&type=1&theater

    no tak jsem zvědavá na ty glitry snad docílím stejnýho efektu jako je fotka na stránkách sephory. a když tu bude super objednám i něco více. nechci dělat reklamu apod. ale toto je kdyžtak ono.
    http://www.mimibazar.cz/bazar.php?album=1059293 na oficiálních stránkách missha je kontakt na ní.. Tak díky za tip a pak napíšu:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten lak vypadá hodně zajímavě. Určitě dej pak vědět, jak jsi spokojená. Já jezdím do Brna celkem často, takže si v brzské době asi pořídím nějaký další kousek:)

      Vymazat
  3. A samozřejmě myslím fotku vlevo:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek.;) Já mam klasicky Misshu Signature Real a mám ji moc ráda, dokáže vykouzlit takovou dokonalou pleť, jen by mohla být o chlup víc hydratační, někdy mi dělá trochu šupinky.

    O Cho Bo Yang slyším chválu ze všech stran, hlavně na hydratační a krycí schopnosti, jak říkáš.;) Nedělá trochu masku, když je tak hodně krycí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zatím žádný jiný krém od Misshi nezkoušela, takže nemůžu posoudit, ale vůbec mi nepřipadá jak maska. Klidně bych sem dala nějakou fotku, ale obávám se, že nemám tak kvalitni foťák, aby to bylo vidět:( s čím jsem ještě spokojená, tak je výdrž- dnes jsem si ho nanesla v 8 ráno, teď jsou 4 hodiny a stále vypadá podle mě bezvadně:)

      Vymazat
  5. dneska jsem v Misshe byla, opět:), nikdy neodejdu s prázdnou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaký výrobek sis koupila?

      Vymazat
    2. minule jsem kupovala tvářenku a teď taky něco na obličej, zatím neřeknu, budu dávat na blog, tak je to tajemství:D ale oba produkty jsou super, zřejmě v pondělí půjdu ještě pro další kousek, nějak se mi to rozleželo v hlavě a musím to mít;) jsi světlý nebo tmavý typ, že jsi vzala tmavší odstín?

      Vymazat
    3. OK, tak budu sledovat blog :) No já jsem právě docela světlá, ale i když jsem si koupila ten tmavší odstín, tak mi prostě suprově sedne, takže tady možná opravdu platí, že i když to není přesně barva, jakou má tvůj obličej, tak se dokáže dokonale přizpůsobit :)

      Vymazat
  6. Tak mi došel Lak jak jsem tu psala a super.. nevydržela jsem to tak jsem to jen zkusila ty flitry na červený lak a vypadá to skvěle..(ty laky z drogerii nemají flirty, ale jen třpytky) Paní mi poslala i vzoreček toho BB krému sama od sebe takže ji chválím a jsem na něj zvědavá..:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem na něj četla pozitivní reakce, takže jsem na léto chtěla něco lehčího než make-up,ale pořád krycího (protože prostě nemám super pleť a potřebuj krytí) objednala sem si tento v odstínu 1...jenže se po pár dnech používání jsem se z něj hrozně osypala a pupínků jsem se nemohla zbavit dalších 14 dní -> zkoušela jsem pak ještě jednou, jestli to nebylo něčím jiným, ale bohužel no...na obličeji mi nadělal hroznou paseku, takže Missha mi do domu už nesmí, škoda, to krytí bylo fajn :( chci se ho zbavit, takže kdybystě měla některá zájem... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, tak to máš fakt pech, protože jak říkáš, krycí schopnost je super. Já naštěstí zatím žádný takový problém nemám- díky za to :)

      Vymazat
    2. Ahoj, měla bych zájem o ten BB cream, jestli ho teda ještě máš? Můj e-mail je bojkova.j@seznam.cz tak napiš a domluvíme se nějak

      Vymazat