neděle 21. července 2013

Resort Svatá Kateřina

Doufám, že alespoň většina z vás měla tak slunečný víkend jako já. S kamarádkou jsme se docela narychlo rozhodly, že si uděláme dámský prodloužený víkend. Už dlouho jsem přemýšlela nad tímto resortem a jelikož jsem na něj slyšela vetšinou pozitivní reakce, rozhodly jsme se ho vyzkoušet. Než se dostanete do resortu, musíte auto nechat na parkovišti v Počátkách a shutlebus vás odveze přímo tam. Pro někoho to může být nepříjemné, ale myslím, že je moc fajn, když vás celý den neruší startování auta:) Hned první co mě naprosto nadchlo je okolní krajina. Celý komplex je zasazen do nádherných lesů. Už když vylezete z autobusu dýchne na vás naprostý klid a relax. Aktivit na odpočinek je tu doopravdy nespočet. Co doporučuji určitě vyzkoušet je místní wellness a masáže, které jsou na veliké úrovni. Pokud chcete něco trochu živějšího, máte na výběr pilates, yougu, zumbu nebo venkovní sporty ( tennis, jízdu na koni, stolní tenis, fotbal,golf). Co nesmím opomenout jsou procházky po místním okolí. Je tu spoustu lesů a rybníků, které jsou ve velmi blízké vzdálenosti od komplexu.






Jako typ bych chtěla určitě doporučit výlet do Telči. Je tu krásné náměstí s podloubími, zámek a vyhlídková věž, ze které vidíte celé městečko. Od resortu je to 30 km, takže jste tam autem docela rychle.

Pohled z výhlídkové věže v Telči
Náměstí v Telči
Budu ráda, když mi dáte vědět, jestli máte s tímto resortem zkušenosti a jestli se Vám vůbec líbí článek a fotky tohoto typu :) Odkaz na Resort Svatá Kateřina najdete zde.

2 komentáře:

  1. Vypadá to moc hezky ;-). Telč má být první zastávka na naší letošní dovolené na motorce kolem republiky, tak snad nám vyjde hezké počasí ;-). Leňa

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že budete tak nadšení jako já. Je to takové pohádkové městečko :) Možná tam zrovna narazíte i na nějaké trhy, takže to by taky mohlo být moc fajn. Držím pěsti, ať vyjde počasí!

    OdpovědětVymazat