úterý 25. června 2013

Zastavení v Dm

Včera jsem se opět zastvila v drogerii Dm a nafotila jsem pír věcí, které mě zaujaly. Musím se vám ale pochlubit, že jsem si doopravdy nekoupila vůbec, ale vůbec nic a to už se mi v Dm nestalo hooodně dlouho :) I tak mám ale tyhle zastávky ráda, vždycky omrknu, co mají nového nebo co se prodává za výhodnou cenu. Tentokrát mě zaujaly stojany od Essence, Dermacolu a Lorealu.

Limitovaná kolekce od Essence - Sun Kissed
Jak už je poznat z názvu, jedná se o letní kolekci. V této kolekci najdete 8 produktů: pěnové oční stíny, voděodolná tužka na oči, rtěnky, tvářenky, rozjasňující pudr, laky na nehty, sprej na opalování, samoopalující ubrousky.


Love Lips balzámy - Dermacol
Šest balzámů na rty, kde každý má jinou vůni a barvu. Já jsem si 4 objednala na internetovém obchodě, protože 2 se daly koupit za cenu jednoho. V blízké době vám určitě o těchto balzámech napíšu podrobnější článek. 


Zvýhodněný balíček - Loreal
Balíček nabízí řasenku False Lash Wings a odličovač na oči. 

 
Máte zkušenost s některým z těchto produktů?

Žádné komentáře:

Okomentovat