pondělí 3. června 2013

Novinka od Chanelu - Les Beiges

PUDR LES BEIGES
Na tento výrobek jsem slyšela velkou chválu, které pěly různé modni časopisy, ale ještě jsem nenarazila na nikoho, kdo by měl osobní zkušenost s tímto pudrem. Dlouhou dobu používám pudry od Lancomu a jsem s nimi celkem spokojená. Bohužel před pár dny jsem měla ten svůj v kabelce ( nosím ho tam normálně skoro každý den) a když jsem se večer podívala dovnitř, měla jsem celý obsah kabelky napudrovaný a plný zbytků :( Takže jsem vyrazila na průzkum pudrů do Sephory. Opět jsem si dívala na ty od Lancomu, zkoušela jsem i od Sisley. Nakonec jsem si vybrala pudr od Channelu.



Na oficiálnách stránkách je k dispozici 7 odstínů, ale já jsem u nás viděla pouze 5. Škála barev je poměrně široká, od ůplně světlé až po hodně tmavou. Já jsem si vybrala druhý nejsvětlejší - odstín číslo 20. Nemám ráda, když je pudr tmavší než make-up, spíš naopak. Pudr slibuje, že na pleti nepoznáte, že ho máte, ale stejně bude pleť vypadat svěže, sjednotí se a rozzáří. K těmto pozitivům jsem docela skeptická a dokud nevyzkouším sama, tak nevěřím.
No nevím, jak se jim to podařilo, ale pudr na pleti doopravdy není vidět. Já osobně mám problémy s tím, že mi všechny zalézaly do rýh a musela jsem ho použít jen velmi málo, aby to nebylo moc poznat. To zase ale neřešilo probém s lesknoucími se místy. Když ale použiji tento, tak se pokožka neleskne a ani není poznat, že ho mám. Složení je velmi jemné, nádherně voní a štěteček na nanášní se jim taky povedl. Když jsem doma, tak používám speciální štětec na pudr, ale do kabelky je tento ideální. Pudru nabere tak akorát a je krásně hebký. V časopise jsem četla, že by měl být speciálně  vytvořen i kabuki štětec, ale já jsem ho nikde neviděla. Obal je moc hezky zpracovaný a oproti klasickým barvám je tento ve světlém provedení. Jedinou nevýhodu vidím ve víčka, kterým je samotný pudr oddělen od štětce. Víčko nejde jen tak nadzvednout, ale nejdřív musíte celý výrobek otočit, aby jste se dostali k obsahu.





A na závěr jedna malá rada - pokud poletíte do zahraničí a máte na tento výrobek spadeno, určitě se ho vyplatí koupit právě na letišti, protože cena je asi o 500,- Kč levnější a to je podstatný rozdíl:)

4 komentáře:

  1. Ohledně pudrů hodně záleží typ od typu, jestli zvýrazňuje vrásky a "zalézá" nebo ne, každopádně pomáhá používat kvalitní fixační gel pod makeup (nejlépe s faktorem) a kvalitní podkladovou bázi ;)
    Jinak teď na léto doporučuju vyzkoušet transparentní pudry, které opravdu na pleti vidět nejsou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podkladovou bázi používám pod make-up téměř vždy, ale pokud mám jen tonující krém, tak pod ten ne a když použiji tento pudr, tak jsem hotová a docela dost dlouhou dobu se pak nelesknu. Ale každá pleť je jiná, takže tohle určitě nebude platit pro všechny :)

      Vymazat
  2. Ten Chanel to s těmi obaly vážně umí!;) Vypadá nádherně a je super, že splňuje to, co slibuje.:) Já jsem zatím nějak nepřišla na to, v čem je mezi pudry markantní rozdíl, přijde mi, že na mě fungují všechny tak nějak stejně:-P..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano - opět krásný obal :) Mě nějvíc na pudru vadí, když je až moc vidět a tuhohle s tím nemám problém. Velmi milý doplněk je i štěteček, se kterým se dá na cestách v pohodě nalíčit.

      Vymazat