pondělí 24. června 2013

Paletka Smokin´ eyes - Benefit

O kosmetice Benefit jsem vám psala před nedávnem, ale tuhle paletku musím představit. Je to vlastně produkt, který teď používám skoro nejvíc. A proč jsem s ní tak spokojená? Začnu od obalu, který má opět krásný hravý design. Víčko je magnetické, takže se nestane, že by se v kabelce paletka otevřela. Uvnitř najdete 3 oční stíny, 2 produkty na obočí, tužku na oči, štěteček na aplikaci a jako bonus pinzetu. A abych nezapomněla, samozřejmě zrcátko :) Na fotce ještě vidíte takový mini návod, jak líčení vytvořit.


Oční stíny se skládají z perleťově růžové, perleťově stříbrné a matné šedé. Z těchto barev a za pomocí černé tužky na oči jde vytvořit moc pěkné kouřové líčení. Pigmenatce je výborná a s bází vám vydrží velmi dlouho. Na obočí je k dispozici barevný vosk a bezbarvý vosk. Barevným voskem obočí upravíte a zároveň i nabarvíte. Vůbec se nemusíte bát, že by barva byla moc tmavá. Já jsem světlý typ a jsem s ní naprosto spokojená. Většina štětečků, které jsou připojeny ke stínům nemá moc dobrou kvalitu, ale myslím, že tento splní svůj účel, pokud zrovna nemáte po ruce lepší. Užší konec použijete na obočí a širší na stíny. 



Já jsem nakupovala opět na oficiálních stránkách za 36 dolarů. Odkaz na výrobek najdete zde.
Už jste někdo vyzkoušeli výrobky od této značky a nakupujete je v zahraničí nebo v Sephoře?

Žádné komentáře:

Okomentovat