úterý 4. června 2013

Výbava na léto

V ČR to zatím na léto nevypadá, ale pokud se chystáte někam za sluníčkem, určitě si pořidtě kvalitni opalovací přípravky a jiné potřebné náležitosti :)
Já mám bohužel hodně citlivou pokožku a poslední roky mě celkem pravidelně trápí sluneční vyrážka (malé červené pupínky, které strašně svědí), takže musím používat krémy s hodně vysokým  ochranným faktorem (SPF 50). Vyzkoušela jsem levnější kosmetiku i dražší a mezi moje favority patří Bioderma, Daylong a Piz Buin. S Piz Buinem jsem se poprvé setkala na horách v zahraničí a byla jsem moc spokojená. U této značky je právě super, že dělá přípravky, jak na léto, tak i na zimu. Letos jsem si však k moři pořídila vše od Biodermi - opalovací krém na celé tělo (SPF 50), krém na obličej (SPF 50) a dermálni vodu. Krém na tělo i obličej byli ve výhodném balíčku, takže doporučuji mrknout do lékárny, myslím, že je tam ještě pořád mají. 


Krém  na tělo - Photoderm Bronz (200 ml)
Obsah krému je 200 ml a nanáší se pomocí rozprašovače.  Velmi snadno se roztírá a co oceňuji, je voděodolnost. Nemusím se mazat pokaždé, když vylezu z vody:) Byla jsem zvědavá, jestli vyskáčou pupínky, naštěstí se neobjevily. Bud´ je to krémem nebo jsem se šikovně schovávala ve stínu:)


Krém na obličej - Photoderm Bronz (40 ml)
Zatím nemůžu říct jedinou stížnost. Dobře se nanáší, moje pleť ho snáší dobře. Konzistence je trochu hutnejší, ale rozhodně se mi nestalo, že bych po nanesení měla bílý obličej.


Dermální voda Sensibio (50 ml)
Na léto ideální pomocník. Skoro každá pleť potřebuje hydratovat. Tento výrobek v tom pomůže a ještě vás příjemně osvěží. Pokud někdo trpíte na ekzémy, tak jsem ji vyzkoušela v létě i na místa, kde jsem ho měla a docela mi ulevils. Já jsem si zvolila tuto menší velikost, protože se krásně vejde to kabelky.

8 komentářů:

  1. Super je i krém po opalování a i když se sluneční vyrážka objevila, po namazání zmizela :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za typ, ještě mám zbytek jednoho krému po opalování, tak bych mohla zkusit tento :)

      Vymazat
  2. Psala jsem z dovolené a reagovala na krémy.-) na pláž jsem si pořídila velkou termální vodu díky ní jsem se osvěžovala.. Jinak malou využivám do kabelky.-) Krémy od biodermy teda spíše na obličej si nemůžu vynachválit. Jinak jsem teda blázen do d testu a jejich testování.Nejlepší vyhráli ty nejlevnější jako z rossmanu dmka a lidlu.A musim teda říct, že jsem si pořidila k moři ten z dmka a vůbec jsem se nespálila. Opaluju se tak středně takže žádná sláva,ale opravdu mě potěšil ... Manžel se taky nesloupal co když srovnám z jinýma dovolenýma loupala jsem se už třetí den. Jinak teda ironii je že krémy jako vichy apod. propadli. Neměli uvedený faktor špatně se roztíral apod.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím s tím, že v DM mají super krémy na opalování, já mám zkušenost se SunDance (myslím, že se tak jmenuje) a ten byl super. i když teda na obličej jsem ho nezkoušela. Tady ty od Biodermi byly v akci, tak jsem to chtěla zkusit, ale bohužel poslední dva dny se mi stejně vyrážka na pár místech objevila. Pošli mi prosím na Anavi.dol@gmail.com svůj mail, chtěla bych se s tebou domluvit kvůli Giveaway :)

      Vymazat
    2. tak to je super, musím na ně do drogérky a lidlu kouknout. Ono v tom lidlu občas mají šikovné věcičky. Například odlakovač s dávkovací pumpičkou, paráda ;-). Doporučuji

      Vymazat
  3. jj SunDance to jsou. na obličej používám už asi tři roky právě tu biodermu, ale na tělo jsem si vždycky koupila krém a spálila jsem se nebo jsem měla vyrážku. Takže zůstávám věrná z Dmka:-) Jdu poslat ten mejlík:-)

    OdpovědětVymazat
  4. ÚPLNĚ KAŽDÁ pleť potřebuje hydratovat!! :) Kvalitní opalovací krém by to měl zvládnout včetně potřebné ochrany, dermální voda je už spíše nadstavba, ale je to v létě velmi příjemné osvěžení, taky to mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, souhlasím :) Mě právě ta voda vždycky strašně příjemně osvěží a navíc mi doopravdy připadá, že je ještě víc "napitá".

      Vymazat