pondělí 17. června 2013

Rozjasňovač High Beam - Benefit

Dnes tu mám pro vás představení značky Benefit, o které jsem se dozvěděla teprve nedávno díky zahraničnímu blogu, ale jeho produkty plní velmi rychle můj kosmetický kufřík, takže se můžete těšit na další články. Kdo se pohybujete ve světě kosmetických blogů už nějakou dobu, tak si možná ťukáte na čelo, že jsem objevila Ameriku:) Tato značka pochází ze San Francisca a pro mě je jejím hlavním znakem velmi hravý a nápaditý design. Mě se tento styl velmi líbí. Oficiální stránky najdete zde. U nás je k dostání v některých Sephorách, ale možná se vyplatí si věci objednat přímo na jejich oficiálních stránkách, protože ceny jsou tam nižší. Já to tak dělám a doručení proběhlo v pořádku.

High Beam
Nejdříve něco málo o rozjasňovačích. Tyto přípravky se nabízejí v tekuté, tuhé nebo pudrové formě. Hlavním úkolem je zvýraznit partie, na které rozjasňovač nanesete. Já jej používám na lícní kosti, pod obočí, ale dá se aplikovat na hranu nosu nebo bradu. Abych se přiznala až donedávna jsem rozjasňovač moc nepoužívala, ale pak jsem viděla, jak dokáže změnit tvář a dnes je to můj velký pomocník. Tento od benefitu jsem si velmi oblíbila. Je v tekuté formě a nanáší se štětečkem. K dostání je ve dvou odstínech: zlaté a růžové. Já jsem si vybrala druhou barvu.


Odkaz na tento výrobek najdete zde a je tam i pěkné video s použitím.
Cena: 26 dolarů

Žádné komentáře:

Okomentovat