úterý 25. června 2013

Příhrazské skály

Dlouho jsem přemýšlela, jestli mám na blog zařadit tento článek, ale kosmetika není můj jediný koníček, a tak jsem si říkala, že by se někomu mohl taktopojatý článek líbit. Chtěla bych vám napsat o výletě, který jsem podnikla s manželem o tomto víkendu. Všeobecné mám výlety do přírody moc ráda a zrovna v sobotu to vypadalo, že bude pěkné počasí - ani ne horko ani zima :)
Ale dost okecávání a k samotnému výletu. Rozhodli jsme se, že navštívíme Příhrazské skály, které se nachází v Českém Ráji. Z Prahy jsme byli na místě určení cca za hodinku.  Již z dálnice jsou skály krásně vidět, takže je určitě nemůžete minout :) Jako start jsme si vybrali obec Příhrazy, kde je i parkoviště, kde lze auto nechat a jelikož jsme měli hlad, tak jsou rovnou zamířili do místní restaurace Pod Kaštany. No já osobně bych to nazvala spíš hospůdkou. Nejvíc mě pobavil můj manžel, který zahlásil: "Si tady připadám jak na táboře :))" Moc se nám tam ale líbilo, měli točenou kofču, jídlo dobré a za velmi příznivé ceny (cca 120,- za porci). 
Pořádně posilněni jsme tedy konečně vyrazili na túru (Start u značky "P" (Příhrazy) - Hrázka - Na krásné vyhlídce - parkoviště ). Zvolili jsme si menší okruh, aby jsme to zase moc nepřehnali :)


Snažila jsem se na fotce vypadat jako, že jsem úplně v klidu, ale hned na okraji toho kamenu byla strašná hloubka a bohužel čím jsem starší, tím mám větší strach z výšek. Kdyby jste mě viděli jak jsem na ten kámen lezla, tak by jste ze mě měli pěknou srandu - musela jsem lézt po čtyřech, abych se citíla více při zemi :))


Na Krásné vyhlídce se taky nachází restaurace a ještě k tomu tam mají ohradu se pštrosy, osly a kozami, moc fajn zastávka. Celý okruh měl kolem 6 km a byla jsem z něho fakt nadšená.
Budu moc ráda, když mi dáte vědět, jestli se vám takový článek líbí nebo by jste radši zůstali jen u kosmetiky :)

2 komentáře:

  1. Mě se líbí:-)) vzhledem k tomu, že máme dva jorkšíráky tak procházky vítáme a podnikame výlety často:-))Vypadá to tam moc hezky...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to mám radost, že alespoň někomu. Myslím si, že i pro pejsky to bude příjemná procházka, když se zvolí nějaký menší okruh :)

    OdpovědětVymazat