sobota 5. března 2016

Kam s dětmi - Brumbambule (Praha 9)

Když byl syn ve věku, že už se s ním dalo chodit ven na hřiště nebo prostě kamkoliv, kde se vyřádí, hledala jsem na internetu informace, které by mě trochu pomohly s rozhodováním, kam ho vzít. Něco málo jsem našla, ale úplně spokojená jsem nebyla. Chyběly mi třeba informace ohledně občerstvení, parkování apod.. Rozhodla jsem se tedy, že vám zkusím psát o zkušenostech z míst, kde je to pro děti zařízené. Třeba se to bude někomu hodit a ulehčí rozhodování, kam s dětmi vyrazit.


Pokud je venku alespoň trochu počasí, snažíme se trávit čas venku, ale poslední dny tomu moc nepřejí, takže navštěvujeme i herny. O víkendu jsme nově navštívili Brumbambuli. Vyrazili jsme hned dopoledne, protože nám bylo jasné, že odpoledne to bude asi docela síla :) Ještě, že jsme tak udělali. Když jsme před 12 odcházeli, začínalo být poněkud plno. Tento komplex se nachází ve velké hale, kterých je v tomto areálů bývalých továren spoustu. Z venku to není zas tak dobře označeno a okolí nic moc, ale nenechali jsme se odradit. Je fajn, že pokud jedete autem dá se tu zaparkovat přímo před halou a co jsem se cestou dívala, i zastávka tramvaje je kousek. Když vejdete dovnitř narazíte na recepci a prostor, kde se nechává obuv a vrchní oblečení. Je zde i možnost vzít si skříňku na klíček. My měli oblečení a boty volně (nic se neztratilo :)) Na recepci tedy zaplatíte vstupné a jdete dále. Přímo před vámi se objeví bar, kde se objednává občerstvení. Musím říct, že jsem byla mile překvapena, jaký mají výběr. Kromě kávy, domácích limonád, freshů, přesnídávek a pitíček pro děti, zde mají domácí tvarohové koláčky (opravdu výborné), zákusky (vypadaly velmi lákavě), obložené chlebíčky, jogurty, polévku, pizzu, párek v rohlíku.....S výběrem jsem byla spokojená. Myslím, že měli i nějaké ovoce (banán, jablka). Rovnou u baru je pár stolečků a pak jsou ještě další dvě místa, kde se vždy nachází 4-5 stolečků. Samotná herna je rozdělena na část pro menší děti a pak pro ty větší (od 3 let). Pro ty nejmenší je zde ohraničené dětské hřišťátko, kde je bazének s kuličkami, skluzavky a další hračky. I když jsou synovi teprve 2 roky, nejvíc jsme využili část prolézaček. Ze začátku tam s ním chodil i manžel, ale po nějaké chvíli jsme zjistili, že to není třeba. Jediné riziko, které hrozilo bylo, že se s někým srazí. To se naštěstí nestalo:) Samozřejmě jsme ho po očku pozorovali, ale jinak tam lítal sám a byl v sedmém nebi:) Dále je tu ještě soustava trampolín a fotbalové hřiště. Celkově musím říct, že jsme byla moc spokojena s tím, jak mají vše zabezpečené. Ještě bych se chtěla zmínit o schůdcích, které jsou na jedné straně, kde si můžete odložit věci, sednout a pozorovat svoje ratolesti.

Vstupné: Dítě o jednoho roku a doprovod - zdarma, celodenní (středa-neděle+svátky), do 2 let - 139,- Kč, 3-15 let - 189,- Kč, celodenní (pondělí, úterý), do 2 let - 99,- Kč, 3-15 let - 149,-
Občerstvení: Jak už jsem napsala výše, spokojenost a velký výběr. Jen pro příklad uvedu cenu za espreso: 35,- a malinovku (0,3l): 15,-
Vybavení: Velké prostory jak pro větší, tak menší děti. Chválím přehlednost místnosti a bezpečnost.
Dostupnost: Možnost parkování přímo před hernou (zdarma) a zastávka tramvaje i metra (Kolbenova) hned u hlavní silnice. 

Žádné komentáře:

Okomentovat