čtvrtek 10. března 2016

Nová paletka Too Faced a její starší sestra

Paletku Chocolate Bar už vlastním nějakou dobu a když vyšla tato nová Bon Bons, říkala jsem si, že to vypadá hodně podobně a pořizovat si ji nebudu. Nadruhou stranu jsem ale s Chocolate moc spokojená, tak jsem chtěla tuto novou alespoň omrknout a vyzkoušet barvy na vlastní kůži. Když jsem šla do Sephory, měla jsem původně spadeno na paletku stínů od Gven Stefani od UD. Ta byla ale vyprodaná, tak jsem to vnímala jako znamení :)) Šla jsem tedy vyzkoušet ten růžový bonbonek.



Musím říct, že ten růžový obal není zrovna moje gusto, ale o to víc mě přesvědčil vnitřek výrobku. Opět ta vůně, typická pro Too faced, Mohla bych ji čuchat pořád :)) Kombinace barev se mi taky moc líbí. Jsou zde opět mé oblíbené odstíny hnědé, k tomu nějaká šedá a růžová. Velmi mile mě překvapily světlé matné barvy, Jsou moc pěkně pigmentované. Například u Chocolate je ten nejsvětlejší docela neviditelný. Myslím, že na fotkách je to docela vidět. Samotná Bon Bons mi trochu připomíná Naked 3, ale za mě teda musím říct, že tato mě oslovuje více než ta od UD. I s kvalitou stínů jsem spokojena více. 




Pro porovníní tady mám i fotky Cholate Bar,




Vlastníte tuto novou paletku a jak jste s ní spokojeny? A taky by mě zajímalo, jestli máte nějakou svoji cestovní paletku, která má nejen stíny, ale i tvářenku a není moc velká. Já pořád sháním tu "nej" a zatím jsem tedy nenašla.

4 komentáře:

  1. Mám obidve čokoládky a myslela som si, že im dokúpim aj tretiu sestru, ale asi nie. Omnoho radšej by som chcela ich limitkovú paletku Sweet Peach, len neviem, či a ako sa k nej dostanem. Tiene tejto značky mám veľmi rada a vždy s nimi vykúzlim krásne líčenie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tu Sweet Peach bych taky moc chtěla, ale myslela jsem si, že bude v nabídce na stálo, tak budu muset zjistit, od kdy bude k dostání a počíhat si na ni:) Souhlasím, že s těmito paletkami se dá vykouzlit strašně moc druhů líčení.

      Vymazat
  2. Já osobně přemýšlím o jedné z těchto krásných paletek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já osobně teď používám tu růžovou. Mám tam na výběr z více barev. I když jsem si myslela, že růžová nebude nic pro mě, tak se mi na očích moc líbí.

      Vymazat