středa 16. března 2016

Bepanthen Sensiderm na ekzém

Ano, po tomhle výrobku jsem šáhla díky reklamě. Jelikož se toho ekzému pořád nemohu zbavit, tak jsem si řekla, že i toto stojí za vyzkoušení. Krém je volně prodejný v lékárně a mohou ho i těhotné. S Bepanthenem už zkušenost mám, ale jen s tím pro miminka. Ten jsem používala, když už se nějaká ta opruzenina objevila a většinou zabral velmi rychle. Preventivně jsem ho nechtěla dávat. 

Krém jsem používala jak za hodně akutního stavu, kdy byla kůže extrémně citlivá a červená, tak i v situaci, kdy to nebylo tak zlé a potřebovala jsem něco na promazávání a aby se to zase nerozjelo. Obsah krému je 20 g a seženete ho od 130,- Kč až do nějakých 160,- Kč. Ta velikost je fajn, protože ho můžete vzít s sebou do kabelky a nemusíte tahat obrovskou tubu krému. 



Konzistence krému je velmi lehká a po nanesení se hned vsákne. To je na jednu stranu fajn, když potřebujete ruce hned používat, ale pokud chcete něco mastnějšího a hutnějšího, tak budete muset šáhnout po něčem jiném. Bohužel krém mě svým účinkem moc nepřesvědčil. Když jsem ho namazala poprvé, tak to docela dost začalo svědit a rozhodně nenastalo nějaké zmírnění nebo dokonce zlepšení. Pak jsem mazala v druhé fázi, kdy nebyl ekzém tak hrozný, ale měla jsem pocit, že zase začíná vystrkovat růžky a je potřeba to nějak zastavit. Hm, ani tady jsem nebyla spokojená. okolní kůže byla pěkně hydratovaná, ale samotná ložiska opět trochu svědila a dokonce jsem měla pocit, že i trochu zčervenala.


Pro mě tedy tento krém nepřestavuje žádný zázrak a spíše ho spotřebuji jako normální krém na ruce proti vysušení a rozhodně ne jako pomocníka na ekzém. Rozhodně budu ráda, pokud mi napíšete vaše zkušenosti s tímto krémem.

2 komentáře:

  1. Já jsem tento krém měla a na můj ekzém na rukou mi bohužel nezabral, ale jistě je to člověk od člověka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě by docela zajímalo, jestli doopravdy někomu pomohl, zatím takový pocit nemám :)

      Vymazat