sobota 27. února 2016

Jarní novinky Guerlain

A zase ten Guerlain:) Jakmile je na obzoru nějaká novinka, vždycky se moc těším. Tuhle značku mám prostě moc ráda a je pravda, že když se jedná o limitovanou kolekci, někdy bývá docela problém, daný produkt ukořistit. Právě tvářenka je součásti limitované kolekce. Zato rtěnka je součástí stálého sortimentu.



Na první pohled jsem byla trochu překvapená z obalu rtěnky. Pro Guerlain docela netypické. Obaly mi vždy přišly spíše minimalistické a luxusní. U této rtěnky se však značka snaží oslovit i mladší uživatelky a proto zvolila tento obal. No jsem zvědavá, jestli jim to přivede požadované zákaznice:) Já osobně se vlastně nemůžu rozhodnout, jestli se mi design líbí nebo ne. Je to něco jiného, ale možná preferuji spíše předchozí varianty, Rtěnka má velmi vláčnou konzistenci a dobře hydratuje. Barva není nijak moc krycí, ale zas to není tak, že by vám na rtech neudělala nic. Na fotce je nanesena v jedné vrstvě. Tím, že je tak hodně hydratační, mám občas trochu problém s rozpíjením. Tahle barvička se mi ale moc líbí, taková jarní svěží.

U tvářenky jsem opět nadšená z vůně :) Samotná barva se nese v odstínech růžové a já ji nejčastěji používám jako mix obou dvou barev. Pigmentace ta tmavé je hodně silná, takže je potřeba mít lehkou ruku, abych pak nevypadala jak marfuša :))




Máte nějakou novinku z této jarní kolekce? mám pocit, že jsou k dostání i nové laky na nehty, ale ty vyzkoušené nemám.

4 komentáře:

  1. Mě se rtěnky líbí moc ,ale spíš si chci pořídit červený lak z tého řady. Tvářenka je taky krásná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějaký lak by se mi taky líbil. Navíc jsem četla, že by měly nějakou dobu po nanesení i moc pěkně vonět :)

      Vymazat
  2. Lícenka má prekrásne farby, hlavne keď sa zmiešajú. Rúž som si chcela kúpiť kvôli obalu, ako inak, ale naživo sa mi až tak nepáči, čakala som viac luxusu a toto mi príde ako taká drahšia drogérka. Škoda, z promo obrázkov som mala inú predstavu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alespoň jsem ušetřila tvou peněženku :) Ale souhlasím s tvým názorem, že od obalu bych taky čekala něco víc.

      Vymazat