pátek 5. února 2016

Gwen Stefani pro UD

S tímhle se musím pochlubit hned za tepla. Nejdříve se objevila v Sephorách paletka očních stínů Gwen Stefani od UD. Dlouho jsem váhala, jestli ji pořídit nebo ne. Barvy se mi líbí moc, ale ten rozměr mě odrazoval. Prostě chci něco, s čím se bude i dobře cestovat a ne takového obra :)) No nakonec jsem si ale říkala, že bych to třeba skousla a co? Zrovna teď je všude vyprodaná, i na internetu. A právě na internetovém obchodě jsem narazila na další věcičky z této nádherné kolekce. 
Obsahuje paletu očních stínů, paletu tvářenek, rtěnky, konturovací tužky a set na obočí. No asi jsem magor, ale líbilo se mi vše, takže jsem vložila do košíku rtěnku, konturku, paletu i ten set :)) Alespoň, že dopravu jsem měla zdarma :)



Musím říct, že obaly produktu se mi moc líbí, Jde o pěkně bytelné plasty. které jsou laděné do zlato-bíla nebo zlato-černa. Já osobně mám tuhle kombinaci moc ráda. Začíná tím největším paletkou. Záměrně píšu největším, protože se prostě jedná o velkou paletku. Možná by velikost mohla být menší, ale v tom případě by zase byly jednotlivé barvy hodně blízko u sebe a možná by hrozilo špatné nanášení na štětec. Na druhou stranu, to velké zrcátko je fajn. Uvnitř se nachází 4 třpytivé odstíny a 2 matné. Odstíny se dají používat jako tvářenky, rozjasňovače i na konturování. Mě se moc líbí barva Hush. V paletce to tak nevypadá, ale na kůži vypadá krásně. Taková růžovo-broskovová s jemným třpytem. 

cena:1350,-

Nad rtěnkou a konturkou jsem uvažovala docela dlouho. Zase už jsem chtěla sáhnout po nějakém neutrálním odstínu, ale pak jsem si řekla, že dost. Budu trochu odvážnější :) Pořád hledám dokonalou červenou, takže jsem se rozhodla pro tuto výraznou. Musím říct, že opravdu je. Prostě červená jako krev, ale co, na večer to půjde :) Měla jsem strach z vysušování, ale rtěnka velmi příjemně hydratuje a nemám po ní šupinky. Měla jsem ji s konturkou, takže nevím, jestli by se rozmazávala, ale nepůsobí na mě tak.

cena rtěnky: 580,-. cena konturky: 580,-
rtěnka: Spiderweb, konturka: 714
A nakonec konečně svou velikostí něco praktického. Set na obočí, který obsahuje dvě barvy a vosk na zafixování. Ve spodní část pak dva štětečky a pinzetu na obočí. Součástí jsou i dvě zrcátka. No co bych k ní napsala více. Praktická věcička do kabelky.
No z produktů jsem nadšená a jestli někde uvidím tu paletku stínů, tak nevím, jestli se udržím :)

Žádné komentáře:

Okomentovat