úterý 22. července 2014

Bez čeho se v létě neobejdu

Tento článek bude takový oddechovější, ale říkala jsem si, že by bylo fajn sepsat, co v létě nejvíce používám za pomocníky a třeba se vám něco z toho bude líbit a vyzkoušíte to :)


Termální vodu používám každé léto a na osvěžení je to super. Jelikož často trpím na sluneční vyrážku, tak se tím i krásně zklidní pokožka a pro malýho je to taky výborné zchlazení. V lékárně mi paní doporučila tuto značku (Uriage), jelikož je vhodná i pro kojence, tak jsem si říkala proč ji nevyzkoušet a zatím jí nemohu nic vytknout.

Nesmím zapomenout na opalovací přípravky a péči po opalování. Bioderma letos přišla s touto novinkou Photoderm Bronz (SPF 30). Můžete ho používat na tělo i vlasy ( to mi teda přijde trochu moc univerzální :)) a slibuje prodloužení přirozeného opálení. Na etiketě je napsáno, že nemastí. No je to olej, takže mě doopravdy nepřijde, že by nemastil :)) Jsem s ním spokojená, ale nepřijde mi to jako něco převratného. Máslo od Hawaiian Tropic po opalování jsem objevila na internetu. Strašně moc se mi líbí ta kokosová vůně a hydratace je taky dobrá.


O deodorantech se v létě mluví snad na každém kroku. Jasně neznám moc lidí, kterým by bylo příjemný, když někdo zrovna nevoní, o tom by ale mohl být samostatný článek, tak se o tom nebudu nijak zvlášť rozepisovat. Já mám jeden deodorant doma a jeden v kabelce.

Tónující krém od Misshi jsem si pořídila před minulým létem a stejně jak vloni, tak i letos si ho nemůžu vynachválit. Vysoký ochranný faktor (SPF 30) je nezbytností a jeho krycí schopnost je taky dobrá. Samostatný článek na tento produkt si můžete přečíst zde

Když je léto mám ráda na nehtech zářivé barvy, takže lak v této barvě nosím skoro pořád. Mam ještě podobné odstíny a tak střídám jen tyto.


Tato vůně od Guerlainu (Aqua Allegoria-Limon Verde) si mě získala. Je to taková svěží, lehká citrusová vůně. Pro mě je to na léto ideální volba. 


To jsou tedy mé nezbytnosti na léto. Dejte mi vědět, jaké jsou ty vaše:)

5 komentářů:

  1. No moje nezbytnosti jsou určitě taky opalovací krém, deodorant, taky barevný laky na nehty :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Používám stejný krém od Misshy, je to moje celoroční stálice :-) Moc se mi líbí ty laky na nehty! :-)
    Já jsem si v létě oblíbila balzám na rty od Labella s mátou a také mám ráda mátový uvolňující gel od Ryoru... a nesmím zapomenout na antiperspirant od Rexony :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho právě mám jen na léto a zase jsem se nestačila divit, jak je fajn :) Hm balzám s mátou, to zní dobře.

      Vymazat
  3. Na AC toaletky koukám už dlouho a jednu mám....ale prostě mě to moc nepřesvědčilo, na toaletku je cena moc vysoká :-( Ale zas musím nechat, že výr´drž je celkem dobrá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, na to že je to toaletní voda, tak je cena hodně vysoká.

      Vymazat