pátek 18. července 2014

Jak jsem objevila úžasnou kosmetiku na vlasy

Pro někoho to bude asi známá věc, ale než jsem dostala vzoreček této kosmetiky v jednom Ladyboxu neměla jsem o ní ani tušení. Obdržela jsem vzoreček masky na vlasy a byla jsem spokojená. Asi jsem u někoho jiného četla nějaké články, ale nevěnovala jsem tomu moc pozornost. Já jsem k vlasovým produktům docela skeptická. Nemyslím si, že mám málo vlasů, ale jsou velmi jemné, moc se jim nechce držet tvar a objemu se taky moc mluvit nedá. Do jisté doby byly i mírně krepaté a konečky taky nestály za moc. Snažila jsem se používat různé produkty z kadeřnictví, ale nepřišlo mi, že by to mělo nějaký efekt. Vždycky mi připadlo, že prostě musí používat jiné výrobky, než ty které mi prodají domu, protože jinak to fakt nebylo možný. 



No, pak jsem ale narazila na značku Macadamia....
Dokonce se mi chce zvolat huráááá!!!! Pořídila jsem si totiž velké balení kondicionéru na vlasy (359,-) a oleje ve spreji (369,-). Kondicionér moc pěkně voní a vlasy se po něm velmi dobře rozčesávají. Olej ve spreji je parádní. Ta vůně ke krásná. Trochu jsem měla strach, že když ho budu šplíchat na celou hlavu, budou pak poněkud mastné, ale tak tomu vůbec není. Po asi půl roce používání mohu říct, že s výsledkem jsem maximálně spokojená. Moje vlasy jsou krásně hebké, lesklé ( nevěřila jsem, že někdy budu mít takové vlasy) a dokonce se ani nekoná žádné roztřepení konečků. Mám v plánu si pořídit i šampon na vlasy a jsem moc zvědavá, jestli se bude konat ještě něco víc :)

Je pravda, že cenová hladina je poněkud vyšší, ale já jsem doopravdy zatím nenarazila na nic lepšího. Pokud tedy o něčem víte, určitě mi dejte vědět. Já jsem nakupovala na Parfums.cz . Mají tam hodně velký výběr produktů a doručení je velmi rychlé.


7 komentářů:

  1. Hodně mě tyhle produkty lákají,ale zatím jich mám doma dost, možná až mi dojdou tak pořídím tohle :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já zrovna zkusila masku a je to jak píšeš - vlasy jako od kadeřníka se stejným efektem, tj.vydrží mi to ještě několik umytí bez masky. jen škoda, že to je díky silikonům no....myslela jsem, že je to přírodní značka, nevím proč, asi obal :)
    Obávám se ale, že dlouhodobě mi silikony na vlasech neprospěly, spíš škodí. Mně osobně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm to je na prd, že tam jsou ty silikony. Ale já jsem zatím fakt spokojená, takže ještě měnit nechci. Masku jsem zatím měla jen ve vzorečku. Já jsem si právě taky myslela že je to přírodní :)))

      Vymazat
  3. Tuhle značku znám, chtěla jsem vyzkoušet jejich masku, ale články na ni se hodně lišili - někdo spokojený u druhého zase propadák :) A tak jsem do ní nakonec nešla a pořídili si masku z Oriflamu (řada honey and milk) a jsem MOC spokojená, vlasy nádherný, konečky pevný :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo jeden čas jsem Oriflame prodávala, ale to už je nějakou řádku let zpět, takže vůbec teď nevím, jaky mají sortiment.

      Vymazat
  4. Zkoušela jsem vzorky masky a chci plné balení!!

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak až budeš mít ozkoušeno delší dobu, tak dej určitě vědět, jak jsi spokojená :)

      Vymazat