pondělí 14. července 2014

Paletka Cargo

V tomto článku bych se s vámi chtěla podělit o mé smíšené pocity z paletky očních stínů od značky Cargo. Dokud jsem jsem na název téhle značky nenarazila na jednom blogu, neměla jsem o ní ani ponětí. Po přečtení recenze mě ale moc lákalo ji vyzkoušet, protože uživatelka byla s produktem nadmíru spokojena. Vychvalovala pigmentaci, složení i výdrž stínů. Ano, někdy si připadám trochu posedlá hledáním dokonalé cestovní paletky, která by nebyla příliš velká, obsahovala by např. dva matné a dva třpytivé stíny, které by se daly použít jak na úpravu obočí, tak na oko. Pustím se tedy do mého hodnocení paletky



Jako první si opět vezmu pod lupu obal. Ten je vskutku parádní. je sice plastový, ale je to nějaký hodně těžký a bytelný materiál. Uvnitř je poměrně velké zrcátko, takže se v něm člověk může i namalovat, když zrovna není po ruce velké zrcadlo. Není zde žádný aplikátor, což asi ocení většina z vás, protože mám pocit, že se zastává názor, že aplikátory u stínů stejně k ničemu nejsou. Samotná plocha stínů je velká a každý má v sobě název místa, kam by jste jej měli nanést, což může sloužit jako vodítko, ale já je kombinuji všelijak. 






Doufám, že jde z fotografií vidět, že se jedná o matné stíny a pouze druhý stín má v sobě jemné třpytečky. U toho prvního jsem s pigmentací velmi spokojená. Na to, že se jedná o světlý matný stín, dokáže vykouzlit moc pěknou barvu. Další tři stíny v hnědých tonech jsou velmi pěkné, ale asi jsem od nich čekala ještě o něco více barvy. na druhou stranu, když jsem se s nimi ale nalíčila, byla jsem moc mile překvapena, jako to vypadá výrazně, ale přitom pořád pěkně. Ani jeden stín nepráší a štětcem se dobře nanáší. A zde je právě ta schizofrenie. Na jednu stranu moc povedená paletka, která má v sobě matné stíny, ale pořád to prostě není úplně ono. Ještě jsem zapomněla zmínit že třetí barva mi moc vyhovuje na obočí :)

Jelikož jsem paletku nikde nebyla schopná sehnat samostatně, tak jsem ji kupovala v setu zde. Moc by mě zajímalo, která je ta vaše ideální cestovní paletka.

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Jen škoda, že jsem ji nikde nenašla, kde by se dala koupit samostatně. Našla jsem ji teda na Beautybay.com, ale balíček mi jaksi nedorazil :(

      Vymazat