čtvrtek 7. srpna 2014

Paletka očních stínů Guerlain

Další člen mé sbírky Guerlain, tentokrát paletka očních stínů, kterou teď používám asi nejvíce, pokud není pařák a je čas si nanést nejen řasenku, ale i nějakou barvičku :) Musím říct, že když jsem si jí pořídila, zas až tak moc jsem nadšená nebyla. Jako kdyby mi vadila ta kombinace barev. Asi už jsem omezená tím, jak si na každodenní nošení dávám jen nude odstíny a v této paletce jsou takovéto stíny dva a ty další jsou něco trochu jiného. Nakonec jsem se do ní ale zamilovala. Všechny barvy se mezi sebou dají krásně kombinovat.





Balení je krásně jednoduché, opět ve zlaté barvě. Uvnitř se skrývá poměrně velké zrcátko a aplikátor. Přiznám se že ho občas používám na nanesení barvy a až po té vezmu blendící štětec na rozmazání přechodů. Dva odstíny jsou s perletí a dva jsou matné. A teď se dostávám k pigmentaci a konzistenci. Stíny jsou krásně máslové a nepráší. Jsou to jedny z mála, kde stačí na oko nanést jedna vrstva a barva je krásně vidět. A to se týká i matných odstínů. Co se týče výdrže, tak ani nemusím nanést bázi a stíny tam i večer jsou. To je asi ta hlavní věc, proč je mám tak ráda.

11 komentářů:

  1. Paletka je nádherná, mne sa páčia aj tie odtiene. Ten mätový je v škatuľke dokonalý, len škoda, že potom je tá farba príliš svetlá. Ale nevadí, viem si predstaviť, ako sa dá kombinovať. Na pokožke normálne vidno, že tiene sú maslové :) Krásne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, trochu světlejší na kůži je, i když pořád je vidět, že je tam nádech do zelena.

      Vymazat
  2. Balení je krásné i odstíny pěkné :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ten svetlozeleny je uplne nadherny!!! :) A vlastne cela paletka je krasna :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se právě zelená moc líbí, ale mám trochu strach ji používat, ale tohle je skvělá barva, která je výrazná tak akorát.

      Vymazat
  4. Ten světlý stín bych asi nevyužila, ale ostatní jsou moc hezké. Ikdyž asi bych si ji nekoupila, přece jen bude určitě dost drahá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě ten světlý využívám nejvíce. Nemám zas moc velké oči a tenhle mi je pěkně zvětší a prozáří.

      Vymazat
  5. Teda ta je.... Luxusni kazdym kouskem.

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem konzerva a všechny stíny bych nevyužila, ale ten obal je nááádherny! Miluju jejich obaly!

    Sororessa

    A.

    OdpovědětVymazat
  7. Musím říct, že paletka na mě zapůsobila hodně dobře :)

    OdpovědětVymazat