pátek 17. července 2015

Puff Off na oteklé oči - Benefit

Někdy jsou noci, kdy si člověk pořádně neodpočine a pak na nás ráno v zrcadle můžou vykouknout pořádné pytle pod očima :)) . Benefit nedávno přišel s novinkou, která by vás těchto ranních návštěvníků měla zbavit. Puff Off by měl doslova "vyžehlit" váčky pod očima.


Balení je v tubičce a na konci je takový speciální hrot, který by měl připomínat žehličku. Je z chladivého materiálu, což je na kůži celkem příjemné. Parfemace tu není, což oceňuji. Krém/gel můžete dát i do lednice, aby byl doopravdy vychlazený. No co se týče toho nanášení, tak jsem trochu v rozpacích. Krému mě většinou vylezlo velké množství a dlouho jsem tak musela hrotem jezdit pod okem. Když jsem se snažila, aby toho bylo co nejmíň, tak to pak zas dřelo. Asi jsem nemehlo :)) Nanést ho můžete pod make-up, ale i přímo na něj. Záleží jen na vás.

A teď otázka, funguje to? Já jsem tedy žádný rozdíl nepoznala. Produkt jsem používala pravidelně a že by bylo oční okolí vyhlazenější, to mi nepřijde. Hned po nanesení se mi zdá, že je kůže projasněnější, ale to trvá jen chvíli. Po ránu je příjemné, že výrobek pod očima pěkně zachladí, ale to mi přišlo jako vše.



Třeba někomu tento výrobek funguje. Pro mě to ale byly celkem vyhozené peníze, takže pošlu dál. Jediné plus tak dávám designu hrotu :)
Máte někdo zkušenosti?

7 komentářů:

  1. Ach, tak to jsem zklamaná.. Já jsem po této žehličce docela pokukovala, ale když nefunguje.. tak nic, ušetřím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě fakt nefunguje:( taky mě to mrzí, protože nějaký takový produkt bych uvítala

      Vymazat
  2. Vypada to zajimave, ale asi to bude zas jen tahak penez :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No zatím jsem nenarazila na žádnou recenzi, která by si to chválila a u mě tomu není jinak.

      Vymazat
  3. mi všechny ty roll-ony a podobné přijdou dost k ničemu, většinou z toho nic neleze, tak to mačkám, pak zas vyleze moc a efekt stejně žádný

    OdpovědětVymazat
  4. Překontrolovat eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde miliony klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Výměna kdekoli - Váš čas je peníze. Obchodujte na počítači, tabletu a mobilu

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    OdpovědětVymazat