neděle 5. července 2015

Letní make-up

Sluníčko pěkně peče a venku to vydržíme s malým jen chvíli, takže na nějaký make-up není ani pomyšlení. Když se ale trochu ochladí, tak použiji těchto pár pomocníků, kteří vykouzlí úplné divy:)


Pleť se ale snažím chránit, i když jsme jen na terase. Mám docela citlivou kůži a navíc se mi v obličeji dělají hodně pihy, takže jako základ použiji hydratační krém od Guerlainu a poté od stejné značky tento nový BB krém. Ochranný faktor je velikosti 30, takže se nemusím bát, že bych se spálila. Musím říct, že s tímto BB krémem jsem moc spokojená. Do pleti se pěkně zapracuje prstama, kryje středně a hlavně na obličeji vydrží skoro celý den, i když se spotíte.


Na oči používám teď moji nejoblíbenější řasenku od Benefitu (recenzi si můžete přečíst zde) a voděodelné linky od Make up for ever. Velmi dobře se s nimi pracuje a drží jak přibité (na odlíčení se musí použít odličovač s olejem). Přeci jen v tom horku se mi každé jiné linky obtiskují na víčko a u těchto to nehrozí.


A nakonec tento krásný bronzer od Revlonu, který se skládá z pěti barev a dohromady vytvoří na tváří přirozený hnědo-zlatý odstín. Kdybych nebyla alespoň trochu opálená, tak nevím, jak by to vypadalo. Takhle to ale vypadá moc pěkně. Takže použít lze v lehčí vrstvě na celou tvář a nebo když přidáte trochu na intenzitě, tak pouze na líčka. Rtěnka od Macu je v podobném odstínu, nic výrazného. příjemně rty zvláčňuje a nezalézá do vrásek.


A co používáte v těchto horkých dnech vy? Pouze krém s ochranným faktorem nebo přidáte i něco navíc?

6 komentářů:

  1. Ten bronzer je dokonalý!
    Já se teď moc nelíčím, ale když jo, tam většinou korektor MAC, občas stíny theBalm, řasenka Too Faced, pudr MAC a tvářenka tarte. Ještě nějaký barevný balzám a to je vše :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt je perfektní. Jsem z něj taky nadšená:)) Moc by mě zajímalo, jak jsi spokojená s řasenkou od Two Faced ?

      Vymazat
  2. V horku se téměř nelíčím, jen upravím obočí a dám řasenku. Někdy ani to ne. Líbí se mi ten BB krém. Tuba s pumpičkou je originální
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ten krém mám taky moc ráda a myslím, že by si zasloužil samostatnou recenzi.

      Vymazat
  3. Same pekne veci, ten bronzer vypada dobre a Bb taky. Ja ted koukam po tom Bb od Matisu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Značku Matis jsem zatím nezkoušela. Ty už máš zkušenost?

      Vymazat