pátek 27. března 2015

Nové rtěnky od Lancome

Zase jsem v parfumerii na něco narazila:) 
Jen jsem se šla mrknout, jestli nejsou k dostání nějaké novinky a moje oblíbená značka mi hned nabídla tuhle novou rtěnku. Rtěnky Shine Lover bych přirovnala k barevným balzámům. Něco podobného mám od Dioru a musím říct, že tato textura mi moc vyhovuje. Rty jsou totiž nabarvené, ale zároveň hydratované. U těchto produktů si nekupuji až tak výrazné barvy, protože díky provedení nedokáží udržet tak pevný okraj na rtech. 


Bilý obal se mi líbí, ale nemůžu říct, že by to byla nějaká pecka. Znám hezčí :) Barva v sobě obsahuje jemné třpytky, ale není to nic přehnaného. Pro mě je tohle ideální věcička. Mám ráda lesky, ale štve mě štve, že moc lepí. U rtěnek je to podobné, ale zas mi vadí, že velká většina mi vysušuje rty. No a tohle u Shine Lover nehrozí :)



Vybrala jsem si odstín 316, který bych definovala jako růžovou s kapkou švestkové. Ale přiznám se, popisování barev mi nikdy moc nešlo. Kupovala jsem v Sephoře za 700,- Kč.

Máte už vyzkoušenou nějakou barvičku této rtěnky?

10 komentářů:

  1. Jee, ty máš Shine Lover <3 Já na ně taky koukala, ale už mám těch barvených balzámů nějak moc a teď jsem ještě přikoupila jeden z jarní Clarins a olej YSL, takže se snažím přesvědčit, že Shine Lover nepotřebuju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, neodolala jsem:) mě by zas moc zajímalo, jaký je ten olej od YSL?

      Vymazat
    2. Tak už jsem se podívala na tvůj blog a hned to na mě kouklo :)

      Vymazat
  2. Vypadá pěkně ;) Taky mám tyhle barevné balzámy moc ráda, teď jsem sice celkem zásobená, ale určitě jak budu mít cestu, tak omrknu odstíny ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já osobně jsem měla trochu problém se pro nějaký rozhodnout, protože barevně se mi jich líbilo více.

      Vymazat
  3. Takáto konzistencia, to je niečo pre mňa.:) Dlhotrvácne produkty na pery neobľubujem teda vôbec, ale takéto rôzne "masielka" to je moje.

    OdpovědětVymazat
  4. Jéj, obal sa mi teda páči. Ale podobných produktov mám už naozaj dosť a snažím sa trocha zredukovať svoju zbierku, tak ma to (našťastie) momentálne neláka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to chválím :) je potřeba se na to někdy dívat s chladnou hlavou :))

      Vymazat