sobota 21. března 2015

Korektor od Shiseida - Natural Finish Cream Concealer

Mám velkou radost, že jsem narazila na tento produkt díky jedné blogerce. Pořád totiž hledám ten dokonalý korektor. V jednom z minulých článků jsem vám psala o korektoru od Guerlainu, ale spíše se jedná o rozjasňovač, který něco zakryje, ale moc velké krytí neposkytuje.  Mám vyzkoušený i od Narsu, který je velmi vychvalovaný, ale na mě je moc hutný, takže mám pocit, že mi kůži pod očima vysušuje a také zalézá do vrásek. 



Korektor od Shiseida je k dostání v 7 odstínech, což si myslím poskytuje poměrně slušný výběr. Já jsem vybírala odstín trochu poslepu, protože jsem zrovna objednávala věci z krasa.cz. ( Musím vám říct, že jsem nečekala o kolik levněji se dají některé produkty na těchto stránkách sehnat. Např. Guerlain) Objednala jsem si tedy odstín 2B Light Medium Beige a čekala, jestli mi padne. Když jsem ho poprvé zkoušela, byla jsem nadšená. Ten odstín je přesně pro mě. Krásně světlý, takže oblast pod očima pěkně rozjasní. Vetšinou na tyto místa volím světlejší odstín, než má moje kůže, protože když jsem používala něco ve stejném tonu, tak to nikdy nevypadalo tak dobře. Korektor je uvnitř černé tubičky , která má na konci tenký hrot. Toto provedení mi vyhovuje, protože tak dostanu malé množství produktu, které mi dokonale stačí. To co vidíte na ruce mi vystačí na obě dvě oči (nanesení do trojúhelníku, takže pokryje i část tváře). 


Konzistence je hutnější, ale roztírá se velmi dobře. A teď další pozitiva - korektor nevysušuje, kryje perfektně a vydrží. Tohle jsou vlastnosti, které potřebuji a Shiseido je splňuje na výbornou.

Jak už jsem psala na začátku, korektor jsem objednávala přes internet a vyšel mě na 542,- Kč. Nevím za kolik peněz je k dostání v parfumeriích. Oproti mému rozjasňovači od Guerlainu je cena skoro poloviční. Znáte tento korektor a jaký vám nejvíce vyhovuje?

2 komentáře:

  1. Neviem, vdaka ktorej blogerke si ho objavila, ale ja ho na blogu tiez ospevujem uz par rokov. Je to pre mna zatial bezkonkurencne naj korektor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemůžu než souhlasit. Ani nepotřebuje zapudrovat a do vrásek nezalézá. Objevila jsem ho díky Sofastars :)

      Vymazat