úterý 14. dubna 2015

Urban Decay v ČR

Když jsem poprvé zaznamenala informaci, že značka Urban Decay se má prodávat i v České republice, mé kosmetické srdce zaplesalo. Bylo plné očekávání - jaký sortiment bude k dostání, v jakých parfumeriích bude k prodeji? Bohužel pro mimopražské nebyla zpráva úplně příznivá, protože se zatím prodává pouze v Praze.

Dne 9.4. se tedy UD začala prodávat v Sephoře v Palladiu. Původně jsem se uvedení chtěla vyhnout ( tušila jsem, že by se jednalo o impulsivní nákup :)), ale nakonec jsem měla cestu kolem a nedalo mi to. Asi tušíte jak to dopadlo. V košíčku mi skončily hned 3 věci. 

Bázi pod oční stíny (590,-) jsem měla již vyzkoušenou a dochází mi. Tahle je moje nejoblíbenější, takže jsem se dlouho nerozmýšlela, jestli ji vzít nebo ne. Po paletce Naked Basic 2 (780,-) jsem nějakou dobu pokukovala. Přeci jen, matné stíny ve kvalitě UD :)) Víte jak je to s matnými stíny. Nabídka mono stínů (550,-) je široká. Ani jsem nevěděla, že jich jich tolik existuje, takže zkouším tuto barvičku a o dalších sourozencích popřemýšlím. K celému nákupu jsem dostala dárek v podobě malé rtěnky. Je strašně roztomilá :)






Ještě bych se ale chtěla vrátit k celému stojanu této značky. Myslím, že k dostání je toho opravdu hodně. Make-up, korektor, tvářenky, řasenky, tužky, lesky, rtěnky, paletky a mnoho dalšího. Jediné co mě na nákupu trochu štvalo, byla neustálá přítomnost prodavačky. Přece jen jsem si chtěla produkty vyzkoušet a popřemýšlet nad nimi a ne, aby mi někdo neustále stál za zadkem a dával k tomu svoje komentáře. Já to prostě nemám ráda. 

A jak jste na tom vy? Taky jste neodolaly ? :)

5 komentářů:

  1. krásné nákupy a produkty. zvu tě na můj blog.
    http://www.monalisabeautyeri.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Prodavačky za zadkem taky nemám ráda :D já zatím neměla příležitost

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já chápu, že mi chtějí třeba poradit, ale občas by bylo potřeba, aby vycítili, že je čas se vzdálit, když si chci produkty v klidu vyzkoušet.

      Vymazat
  3. Jo, tak jestli něco nesnáším, tak to to drobnohled personálu... Já tě obdivuju, že jsi nakoupila, já bych totiž vzteky odešla. Chci si vybírat sama a v klidu, podle svého uvážení, ale to bohužel ne vždy a všude chápou...

    Jinak Naked2 je fajnová, sice trochu práší, ale já to přežiju, ty stíny za to prostě stojej... Tím nejtmavším (Undone) dělám linku a je to dokonalost sama...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No byla jsem radostně naladěna, takže mě to neodradilo. Taky dělám moc ráda linku stínem.

      Vymazat