středa 4. února 2015

Nákup Urban Decay ve Vídni

Hned po Novém roce jsem si udělali s manželem výlet do Vídně. Atmosféra tam byla ještě taková vánoční a já jsem byla překvapená, jak hodně tam bylo lidí. Nebyli jsme asi jediní, kdo měli tento nápad:) V klídečku jsme se procházeli, když jsme šli kolem parfumerie a já jen tak letmo zabrousila do výlohy. A tam jsem uviděla stojan Urban Decay. Jéééé, mé oči zazářili. Nějak jsem nečekala, že tam UD budu moci koupit. No hned jsem tam vlítla a dělala si zálusk na Naked 2. Prodavačka mě hned zchladila velmi ledovým pohledem, že je vyprodaná... Hm, super, tak nic. Ale nenechala jsem se odradit a nakonec jsem odcházela s rtěnkou a paletkou. Přece nemůžu odejít s prázdnou, když se mi konečně naskytne možnost koupit si něco od této značky přímo v prodejně :))



Od UD jsem si zatím vždycky kupovala jen stíny, takže jsem byla moc zvědavá. S rtěnkou jsem moc spokojená. V tomto zimním počasí ráda nosím hnědou barvu a tahle je pěkně sytá. Stačí rty jednou přejet a máte vynikající intenzitu barvy. Rtěnka taky dobře hydratuje, takže pro moje suché rty velké plus. 


odstín Liar
Paletka obsahuje bronzer, rozjasňovač a tvářenku. Já mám radši bronzery bez třpytek, ale myslím, že na léto ho využiji :) Jak vidíte na fotkách, s barvami se musí opatrně. Toto je v jedné vrstvě. 


odstín Strip
Vlastníte od této značky něco jiného kromě jejich paletek?

11 komentářů:

  1. Tuto značku znám, ale nic od ní nevlastním :) Ta paletka mě velmi zaujala

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Je hodně výrazná, ale mě se velmi líbí ten hnědý podton.

      Vymazat
  3. Kde mají prosím ve Vídni UD? Jsem tam často a nikdy mě nenapadlo, že se tam dá nakupovat i dekorativka. Trapas. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaj, to mě hrozně mrzí, že si nepamatuju název té ulice, ale třeba pomůže, že je to velmi široká ulice kolmá k hotelu Sacher. Uprostřed stojí sloup a v jedné rohové parfumerii to měli :)

      Vymazat
  4. Od UD mám zatím jen klasickou Basics paletku, ale moc ráda bych si pořídila i dvojku na Naked 3:) Ostatní produkty od této značky mě zatím úplně moc nelákají..

    OdpovědětVymazat
  5. Jejda, veď z Bratislavy to máme na krok.:) Vďaka za skvelý tip!! Počkám si, kým nám napíšeš do komentov, v ktorej parfumérke to bolo...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme si tam právě udělali výlet z Bratislavy, ve které jsme byli na prodlouženém víkendu a od tam do Vídně je to chvilička :) Taky jsme ještě byli v Pandorfu, ale tam jsem na žádnou kosmetiku nenarazila

      Vymazat
  6. paletka vypadá hodně dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta rtěnka je nádherná :) Já mám od UD jen paletky.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat