čtvrtek 22. ledna 2015

Nová tvářenka od Guerlainu

Snad nejdu s křížkem po funuse a tato kráska se dá ještě sehnat. Kdo sledujete kosmetický svět, asi vám tato nová kolekce od Guerlainu neunikla. Já jsem z ní ale tak nadšená, že se s vámi musím o tu radost podělit :)
Jedná se o novou jarní kolekci a já jsem si z ní koupila právě tuhle tvářenku: Météorites - Perles de Blush.



Na první pohled mě uchvátil obal. Nejedná se o nic moc bytelného, pouze papírová krabička, ale pro mě je opravdu kouzelná. Po otevření přichází další pecka a tou je vůně. Mohla bych k ní čichat pořád :)) Uvnitř jsou kuličky třech barev a jejich velikost je určitě menší než u klasických meteoritek. Jelikož jsem právě zvyklá štětcem v kelímku pořádně zakvedlat, byla jsem v šoku, jak moc je barva na tvářích intenzivní a lekla jsem se, že to s ní nepůjde. Stačilo ale jen ťupnout na kuličky, lehce nanést na tvář a výsledný efekt stál za to. Jemný nádech růžovo-červené se mi moc líbí a je takový svěží.




A na konec už jen porovnání tvářenky a pudru kvůli velikosti, o které jsem se zmiňovala.


3 komentáře:

  1. V tomto prípade u mňa (aspoň raz) vyhral rozum..:) Tieto farbičky mi vôbec nejak nejdú.. Ale inak je naozaj krásna!
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je potřeba si něco odmítnout a když Ti taková barva nesedí, tak není co řešit :)

      Vymazat
  2. Tieto perličky som chcela najmä kvôli baleniu, ale páči sa mi aj výsledná farbička. Avšak ja som si prednedávnom kúpila klasické meteoritky v odtieni 4 Doré, ktoré teda vôbec nemôžem použiť na celú tvár, ale ako lícenka sú prekrásne :)

    OdpovědětVymazat