středa 18. února 2015

Novinky od Catrice

Můj oblíbený Rossman :) Po nějaké době jsem opět zavítala do této drogerie a hned na mě čekala limitovaná kolekce od Catrice - Viennart, která je inspirovaná secesní Vídní. Je zde tedy design kytiček a krajek.
Po delším zkoumání jsem zjistila, že tato kolekce je k dostání už od konce prosince, ale já jsem na ni narazila až teď.
Moc se mi líbily zapečené stíny, které měly úžasnou pigmentaci, ale se stíny se teď trochu krotím, takže jsem si žádný nepořídila. Nakonec mě zaujala rtěnka ve zlato-hnědém odstínu (104,- Kč).


Další dva úlovky byly také od Catrice a to ve formě balzámu na rty (141,- Kč) a tekutých linek (99,- Kč). Balzám mě zaujal hned na první pohled a jelikož mám velmi dobré zkušenosti s bezbarvými produkty od této značky, hned jsem měla jeden v košíku. I když působí bezbarvě na rtech vytvoří takový malinový nádech. Proto bych chtěla upozornit, že nejde na pusu nanést jen tak halabala. Hrozí, že budete vypadat jak klaun :))



Kosmetiku Catrice mám moc ráda. Líbí se mi jejich obaly a kvalita patří také mezi ty lepší u drogérkové kosmetiky. Balzám i linky by měly patřit k novinkám, tak jsem zvědavá, jestli už máte někdo vyzkoušené. 

10 komentářů:

  1. Kolekce vypada super, zaujal me balzam, ale mam zasobu na nekolil let dopredu :D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. u nas je tato limitka uz dlhsie, mam prave zapeceny najsvetlejsi tien a do vnutornych kutikov je uzasny, mozem doporucit, ten ruz som si kupila tiez neodolala som

    OdpovědětVymazat
  3. a já myslela, že tahle kolekce u nás dostupná nebude... mně se líbí ta nejsvětlejší rtěnka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kolekci už jsem viděla na netu a nic moc mě (naštěstí) nezaujalo.. ;)

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A i to je dobrá zpráva, hlavně pro peněženku :))

      Vymazat
  5. Od Catrice jsem teď vyhrála laky na nehty, tak jsem zvědavá, jinak jsem z této kosmetiky zatím nic neměla :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já jsem si pořizovala nějaké laky z limitovaných kolekcí a byla jsem celkem spokojená :)

      Vymazat
  6. tú linku mám, už druhé balenie, používam ju na vnútornú linku pod horné mihalnice. som s ňou veľmi spokojná, práve ten mimoriadne tenký štetec mi na nej vyhovuje, avšak, či práve kvôli tomuto štetcu bude vhodná aj na hornú linku, takú tú viditeľnejšiu, to skôr pochybujem. viktoria.

    OdpovědětVymazat
  7. Ja ji zatím používám na zahuštění řas a i na tu vrchni. Zatím jsem spokojená. Musím pod to však použít bázi, protože mám hodně mastná víčka.

    OdpovědětVymazat