čtvrtek 26. června 2014

Limitovaná edice Haute Future od Catrice

Tak tuhle novou kolekci od Catrice jsem asi trochu zaspala, protože potom co jsem ji začala zkoumat na internetu, jsem zjistila, že už je k dostání někdy od května. No já jsem ji fakt nezaznamenala. Ale je pravda, že v tomto měsíci jsem měla trochu jiné starosti :) Nicméně pokud jste na tom stejně jako já, tak vám přináším nějaké fotečky a mé dojmy z pořízených produktů.



Jak je vidět z propagačních fotek, celá kolekce má tak trochu vesmírný nádech. Musím se přiznat, že když jsem ji viděla poprvé, moje oko zazářilo z té přemíry třpytek. Po pár minutách zkoumání, ale mé nadšení trochu opadlo, protože jsem si uvědomila, že zas až tak moc na ty třpytky nejsem :) Jako první jsem šáhla po růžových perlách. Na první pohled mě zaujal jejich obal, který je pěkně bytelný, což se dá říct o celé kolekci. Perly mají lehký růžový nádech, ale v mém košíku neskončily. Nakonec jsem si vybrala zapečený oční stín ve stříbrné barvě, oční linky a tekuté třpytky. Ze stříbrného stínu mám velkou radost, protože je velmi dobře pigmentovaný a skoro vůbec nepráší. Potom jsem ho zkoušela ještě smíchaný s tekutými třpytkami a to byla intenzita jako blázen :) Právě k tomuto účelu chci tekuté třpytky používat, Oční linky jsou takové fosforeskující a dokud pořádně nezaschnou není ta barva to pravé. 
Ceny:
stín: 95,-
třpytky: 104,-
oční linky: 90,-


Zleva: zapečený oční stín, oční linky, tekuté třpytky, zapečený oční stín s tekutinou
Budu ráda, když mi dáte vědět, kdy se vlastně tahle kolekce objevila a jestli z ní máte nějaký výrobek.
A ještě jsem dnes přidala nové výrobky, které chci poslat dál, takže určitě mrkněte sem.

5 komentářů:

  1. já chtěla ty koule, ale hned byly pryč...

    OdpovědětVymazat
  2. Jo ty byly pěkné:) Když jsem byla v Rossmanu já, což je tak 10 dní zpátky, tak tam ještě měli vše

    OdpovědětVymazat
  3. Byla jsem služebně v Mladé Boleslavi a mají tam ještě úplně všechno,tak jestli to máte někdo blízko,můžete se zajít podívat.Já si koupila ty tekuté třpytky.Líbilo se mi více věcí ale jsou naprosto mimo můj barevný typ

    OdpovědětVymazat
  4. V Roztokach u Prahy taky maji vse. Ja to taky prosvihla... Ale mam koule a efektovy lak. Asi jsem mela vzit i ty tekute trpytky.

    OdpovědětVymazat