pondělí 16. června 2014

DIOR ADDICT FLUID STICK

Přišlo letní počasí a sním i chuť pořídit si nějakou pěknou zářivou barvu na rty. Produkty na rty od Dioru mám ráda a to především lesky. Tahle věcička není ale ani lesk ani rtěnka. Mě osobně to připadá jako tekutá rtěnka. Něco podobného vlastním od Guerlainu. Na stojánku byly k dispozici 4 barvy, ale v zahraničí je k dostání o hodně více odstínů (klasika no). Design obalu se mi moc líbí. Vypadá to jako rtěnka, ale je to pouze klam a po vytažení uvidíte pěnový aplikátor ve tvaru slzy.



Odstín 479 Magique
Když jsem ji poprvé vyzkoušela byla jsem moc mile překvapena z pigmentace, která již po jednom přetření měla krásnou zářivou barvu. Druhá věc, která mě zaujala byla konzistence. Je to takové krémové a vůbec to nelepí. Barva na rtech jakoby uschne, ale přitom rty pěkně hydratuje a vůbec nezalézá do rýh. Co se týče výdrže, tak jsem moc spokojená. Vydrží i občasné pití a nějaké to jídlo taky. Menší výhrady mám ale k aplikátoru. Jednak mi přijde, že barvy nabere zbytečně moc, takže ho vždycky musím otírat a ten tvar taky není nic moc. Jelikož se jedná o barvu, která je docela sytá a zářívá, chci mít pěkně udělané okraje rtů. No a s touhle věcičkou to chce nějaký čas, takže to rozhodně nemůžete nanést jen tak halabala :)



Celkově jsem s tímto produktem moc spokojená a nosím ho teď velmi často. Určitě budu ráda, když mi dáte vědět, jestli máte nějaký jiný odstín. Víte i o nějkaé jiné značce, která má tyto tekuté rtěnky? Něco poodbnéhoh má i Rimmel, ale z toho jsem zas tak nadšená nebyla, protože jsem potom měla hodně vysušené rty.

6 komentářů:

  1. jojo, Dior lesky faakt umí... sice je to raketa, ale pro mne must have...
    Já mám lip maximizer a ten teda miluju celým srdcem, nepálí moc, jako ostatní a efekt tam je... navíc je tak krásně barevně nebarevnej, že je naprosto ojedinělej <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že nejsem jediná ulítlá do jejich lesků. Ten lip maximizer jsem taky jeden čas vlastnila, ale je fakt že rty nemám ůplně malé a přišlo mi už trochu moc na ně používat ještě toto:)

      Vymazat
  2. Ja by som z tychto chcela Pandore, velmi sa mi paci ten odtien :D Z podobnych veci mam Lip lover od Lancome a som velmi spokojna. Nieco podobne by mohli byt este Glossy Stains od YSL ale neskusala som a viem ze nieco take ma aj Loreal (v zlatych obaloch) ale tusim sa to tu nedovaza, nie som si ale ista :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano máš pravdu Loreal má něco podobného. Já jsem si ho objednala přes Boots.com, tak ho zrovna zkouším a určitě na něj chci napsat nějaký článek.

      Vymazat
  3. Presne tento odtieň mám aj ja a s rúžom/leskom som nadmieru spokojná. Pôvodne som chcela odtieň Wonderland (iste si ho ešte dokúpim), ale práve nebol k dispozícii. Podobný typ lesku je určite Lip Lover (Lancôme), ktorý je tiež úžasný a má aj super praktické balenie - malé klikacie. No a najnovšie aj Loréal - ten som si chcela kúpiť v Nemecku, ale bol prehnane drahý. Teda, viem, že sa bude dať čoskoro kúpiť lacnejšie, tak si počkám. Som zvedavá, aký bude napr. Lip Lacquer od GOSH, ktorý sa vraj už dá kúpiť vo Fann.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten od Lancomu mám taky moc ráda, ale přijde mi, že nevydrží tak dlouho a poněkud se lepí. Ale je pravda, že je to spíš lesk a toto mi přijde jako tekutá rtěnka, takže jsem od něj ani nečekala stejné vlastnosti jako u tohoto. Od značky GOSH ještě nic nemám, takže budu muset rozšířit obzory. Děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat