úterý 3. června 2014

Letní kolekce Transat od Dioru

Když jsem viděla poprvé fotky této kolekce, docela jsem se těšila až výrobky uvidím na živo. No když pominu to, že v některých parfumeriích ani nevěděli, že tuto kolekci budou mít, moc nadšená jsem z ní ve skutečnosti nebyla.

Zdroj: Dior
Co tedy najdete v této letní řadě? Dvě paletky očních stínů. Barvy jsou laděny buď do modra nebo do zlato-hněda. Já jsem byla spíš zvědavá na tu druhou variantu, ale jsou zde barvy, které už doma mám a neoslovily mě tak moc, abych si je pořídila. Pigmentace stínů se mi zdála dobrá, ale možná bych přivítala nějaký nápad ohledně obalu, když se jedná o letní kolekci. Dior už dlouhou dobu nabízí stále stejný design.


Produkty na rty se nesou v odstínech růžové, červené a zlaté. Lesky jsou pro mě klasika, ale ty rtěnky se mi moc líbí. Ono to jsou hodně krémové a hydratační rtěnky, ale pigmentace je velmi dobrá a i na rtech vydrží docela dlouho. Moc se mi líbila ta zlatá, ale k mojí smůle už ji neměli :(



Laky na nehty jsou v námořních barvách a docela dlouho jsem uvažovala nad tou modrou. Jsem ale asi konzerva a nedokážu si na svých nehtech tuto barvu představit :))


Dále jsou tu tvářenky a shimmery na tvář. Jeden odstín je pouze zlatý a pak je tu hnědý a růžový.


A jako poslední je tu voděodolná modrá řasenka, tyrkysová linka na rty a primer s bronzerem. Mě se moc líbila ta linka na oči, ale opět vyprodaná :( Barva to byla fakt letní a házela nádherné odlesky.



Kdybych to měla shrnout, tak jsem čekala asi něco víc. Nejvíc mě ale zklamalo, že skoro už žádný výrobek nebyl k dispozici. Nevím, jak dlouho je tato kolekce k dostání, ale já jsem na ni narazila teprve nedávno. Pokud vlastníte nějaký výrobek, určitě mi dejte vědět, jak jste spokojeny. 


6 komentářů:

  1. ten rozjasňovač i tvářenko-bronzery se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. ta růžovo-hnědá tvářenka je nádherná!

    OdpovědětVymazat
  3. já si pořídila ten zlatý rozjasňovač a jsem s ním moc spokojená. Je opravdu nádherný :)...ale pořizovala jsem ho někdy v dubnu a to už byly docela dost rozebrané, jak je u limitek zvykem :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Ačkoliv vše vypadá hezky, nezaujalo mě nic.. Ono líp pro mě, peněženka nebude plakat :D

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem si taky říkala, když jsem si nic nepořídila :)

      Vymazat