sobota 22. února 2014

Sunset palette - Sleek

Když jsem tuhle paletku viděla u prodejce na internetu poprvé, barvy mě vůbec nenadchly. Zdály se mi takové moc tmavé a na originální fotografii doopravdy vypadá docela jinak než v reálu. Pak jsem si ale vyhledala nějaké obrázky i jinde a bylo rozhodnuto, že tahle bude moje :) O paletkách značky Sleek už tu pár článků najdete. Osobně si myslím, že co se týče stínů, tak se jedná o velmi povedené kousky, protože se zde snoubí velmi dobrá kvalita a k tomu ještě za výhodnou cenu.



Tahle paletka má všechny barvy se třpytem kromě první černé, která je matná. Všechny barvy mi přijdou naprosto úžasné a jediná modrá u mě moc nenajde uplatnění. Mám teď moc v oblibě líčení ve zlato-růžové a k tomu mi poslední 3 barvy slouží ideálně. Musím říct, že kombinace růžové, zlaté a k tomu hnědé se mi fakt moc líbí. je to takové něžné, ale přitom to krásně rozjasní oči :) Jak se můžete podívat na obrázku, opět jsou velmi dobře pigmentované a to jsem je přetřela prstem pouze jednou. Pod stíny používám oční bázi a nestalo se mi, že by večer vypadaly jinak než ráno.




Je zvláštní, že některé paletky mají jednotlivé odstíny pojmenované a některé zas ne. Tohle je zrovna ten druhý případ, takže jednotlivé barvy vám nemůžu nijak označit. Každopádně pokud sháníte nějaké podobné barvy v odstínech zapadajícího slunce, tohle je ta správná volba, protože já nemám nic, co bych stínům vytkla.
Cena: 290 ,-
Objednáno: zde

6 komentářů:

  1. Paletky od Sleeku jsou super, ale konkrétně tuhle bych nevyužila... :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Mám tri paletky od Sleeku a túto mám asi najradšej..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ta je strašně pěkná! obzvlášť se mi líbí ta spodní řada stínů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, tu spodní určitě používám více:)

      Vymazat
  4. sú krásne pigmentované :) tiež som so sleekom spokojná :)
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat